(szydełko) Jak zrobić górę do tego topu?

1. Data: 2006-07-02 16:54:16

Temat: (szydełko) Jak zrobić górę do tego topu?
Od: " dansmy" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym zrobić taką bluzeczkę. Czy ktoś ma schemat lub opis jak zrobić
stanik w tym topie?

http://i5.tinypic.com/16h6z4g.jpg

danusia

2. Data: 2006-07-02 19:12:23

Temat: Re: (szydełko) Jak zrobić górę do tego topu?
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tu coś jest
http://img402.photo.163.com/yxx1116/49390226/1311857
978.jpg
http://img402.photo.163.com/yxx1116/49390226/1311859
219.jpg

3. Data: 2006-07-02 19:24:03

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze
http://photo.163.com/photos/yxx1116/49624559/
powodzenia

4. Data: 2006-07-03 07:30:08

Od: " dansmy" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

grania <g...@v...pl> napisał(a):

> i jeszcze
> http://photo.163.com/photos/yxx1116/49624559/
> powodzenia

Graniu dziękuję za szybki odzew i chęć pomocy ale dwa pierwsze linki u mnie
nie działają a trzecią stronke znam ale tam nie znalazłam schematu do tego
stanika.
Dziewczyny pomóżcie.

danusia

5. Data: 2006-07-03 09:00:00

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dlaczego nie wchodzisz spróbuj jeszcze raz
ale mam coś jeszcze
http://photo.163.com/photos/oywyx/13726310/
jest tu trochę staniczków i bluzeczek

6. Data: 2006-07-03 17:05:16

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pozostaje Ci nic innego jak zrobić formę i szydełkując przykładać
robótkę do niej.Stanik jest z samych słupków,więc nie powinno być dużych
problemów.
A może coś takiego by Cię satysfakcjonowało
http://fancy.nasca.ru/image/all-all-all-summer/21/18
61/
tam na schemacie jest wszystko,jeśli chodzi o formowanie pach i dekoltu.Mogę
ew. pomóc przetłumaczyć,gdyby były jakieś problemy

7. Data: 2006-07-04 05:16:08

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu znalazłam trochę topów
http://www.streamphoto.ru/users/nataligrishina/67897
/

Szkoda że nie wchodzisz na ta niebieską bluzeczkę

8. Data: 2006-07-04 10:00:26

Od: " " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

grania <g...@v...pl> napisał(a):

> Tu znalaz=B3am troch=EA top=F3w
> http://www.streamphoto.ru/users/nataligrishina/67897
/

> Szkoda =BFe nie wchodzisz na ta niebiesk=B1 bluzeczk=EA

Dziękuję jeszcze raz.
Na forum gazetowym ktoś wkleił moje zapytanie i tam znalazłam potwierdzenie
moich przypuszczeń jak zrobić ten stanik. Zależy mi na jednoczęściowym (teraz
kończę taki z dwiema miseczkami).
danusia

9. Data: 2006-07-04 11:12:33

Od: "hanna jablonska" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
potwierdzenie
> moich przypuszczeń jak zrobić ten stanik. Zależy mi na jednoczęściowym

to ja pozwoliłam sobie wkleić Twoje pytanie, bo od jakiegoś czasu
poszukiwałam czegoś w tym stylu. mam nadzieję,że się nie gniewasz :)
pozdr.
hania

10. Data: 2006-07-04 11:41:57

Od: "hanna jablonska" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dansmy <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Chciałabym zrobić taką bluzeczkę. Czy ktoś ma schemat lub opis jak zrobić
> stanik w tym topie?
>
> http://i5.tinypic.com/16h6z4g.jpg
>

> danusia

www2.victoriassecret.com/collection/index.cfm?
&rfnbr=2220&cgname=OSCLOBTPVIL&cgnbr=OSCLOBTPVIL&pag
e=3
ten biały w drugim rzędzie też ma fajnie zrobiony staniczek

Poncho
co to jest ramia?
[XXX] Owieczek szukam
sukieneczka