[szydelko] Troszke sie chwale ;-)

1. Data: 2007-01-25 21:08:03

Temat: [szydelko] Troszke sie chwale ;-)
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

3 dni temu skonczylam w koncu bluzeczke-sweterek z poliakrylu. Ot taka
sobie ryzowa z szydelkowym wykonczeniem ;-)
http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/215704swe
terek.jpg

Zostalo mi troche wloczki i w polaczeniu z inna chcialabym zrobic jakis
grubszy sweterek. Macie pod reka jakeis linki do takich inspiracji ?

W galerii przybylo tez troche szydelkowcow - to, jakby komus sie nudzilo
w styczniowy, sniezny wieczor ;-)

Pozdrawiam
Asia (JotHa)
www.sieporobilo.acubenes.net

2. Data: 2007-01-26 07:33:07

Temat: Re: [szydelko] Troszke sie chwale ;-)
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa wrote:

> [...]
>
> 3 dni temu skonczylam w koncu bluzeczke-sweterek z poliakrylu. Ot taka
> sobie ryzowa z szydelkowym wykonczeniem ;-)

Maskotki są urocze. Przy sweterku jakieś zblizenie by się przydało, bo
tak to niewiele widzę.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2007-01-26 08:23:49

Temat: Re: Troszke sie chwale ;-)
Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 22:08, JotHa <j...@a...net> wrote:
> [...]
> grubszy sweterek. Macie pod reka jakeis linki do takich inspiracji ?
>
> W galerii przybylo tez troche szydelkowcow - to, jakby komus sie nudzilo

Sliczniutkie te maskotki :
Sweterek też cudo bo......... biały a ja kocham biel:))))

Pozdr. B

[chwale sie] buciki
Co się najlepiej nadaje na bluzeczkę?
[Inne]
Teraz ja!
Szydełko - jeszcze raz prosba o wzor cieplej czapki