[szydełko] anielska orkiestra

1. Data: 2005-11-14 07:45:15

Temat: [szydełko] anielska orkiestra
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

A może teraz akcja tłumaczenia tej wspaniałej orkiestry :D

http://tinylink.com/?I8XjTMnezC

pozdr
Ania z Raszyna

2. Data: 2005-11-14 08:01:59

Temat: Re: [szydełko] anielska orkiestra
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja bym była za schematami, wiem że wiele z nas je preferuje.
Może znajdzie się jakaś cudowna, uzdolniona osóbka :)

pozdrawiam
lucy

3. Data: 2005-11-14 08:54:33

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja właśnie robię tą orkiestrę i w trakcie robótki rozpisuję schematy. Mam
już chyba 5 lub 6 gotowych schematów aniołków. Nie pamiętam w tej chwili
które to dokładnie, ale sprawdzę i jak będzie ktoś miał ochotę, możemy
podzielić się pracą :)
Pozdrawiam
Aga

4. Data: 2005-11-14 08:59:12

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak z tego co pamiętam patrząc po zdjęciu, mam schematy do aniołków:
2,5,8,10,11, 4 w trakcie. Reszta wolna :)
Aga

5. Data: 2005-11-14 19:12:06

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogłabym się pobawić ale nie mam żadnych opisów. Podeślijcie kobietki
namiary.

Pozdrawiam Mirella

6. Data: 2005-11-14 20:02:08

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://charmonus.multiply.com/photos/album/7
Usciski
Pusia

7. Data: 2005-11-15 19:04:39

Od: "Beata Stachowska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc Agus niestety nie umiem robic schematow choc barzdo zaluje jesli jest
to mozliwe podeslij mi schematy tych slicznych aniolkow bede ci barzdo
wdzieczna
z pozdrowieniami Beatka

s...@p...onet.pl

p.s. mam wiele innych schematow i jesli bediesz chciala moge sie podzielic

8. Data: 2005-11-23 12:29:04

Od: "Grażyna kowalska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli to możliwe to bardzo prosze o opisy
pozdr
Grażyna

9. Data: 2005-11-29 20:23:07

Temat: Re: [szydełko] anielska orkiestra do Agi
Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam że tu ale dobijam się do Ciebie i poczta mi wraca. Odezwij się
na priv co się dzieje.
Pozdrawiam Mirella

[szukam]xxx świętej rodziny
Dostałam !