[szydelko] biala bluzeczka -zrobilam !!

1. Data: 2004-07-12 15:34:24

Temat: [szydelko] biala bluzeczka -zrobilam !!
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Chcialam tylko powiedziec, ze zrobilam ta sliczna biala bluzeczke dla mojej
coreczki :-)
Jesli ktos chce zobaczyc, to zapraszam :
http://www.gdynia.mm.pl/~ilonaw1/

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-12 15:53:59

Temat: Re: [szydelko] biala bluzeczka -zrobilam !!
Od: "izap" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Bluzeczka super!!! No i tempo niczego sobie:-)
Teraz czekam na twoją bluzke!
pozdrawiam
Iza, Gdynia

1. Data: 2004-07-12 16:03:26

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No brawo !!! Pogratulować - a jakie nici używałaś ?
Wyglądają na dość grube, a może podwójna nitka ?
Pozdrawiam
Krystyna

1. Data: 2004-07-12 17:06:54

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

S U P E R !!!!!!!!!!
POZDARWIAM bEAZUKU Z zIELONEJ gÓRY

1. Data: 2004-07-12 17:27:18

Od: "Maria Stewart" <k...@d...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Bluzeczka i coreczka super. Nareszczie moglam zobaczyc co mam robic. Jak
bede miala problemy to sie zwroce do Ciebie Ilonko. Podziekuj Modelce.
Maria

1. Data: 2004-07-12 23:31:16

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nici mialam jakies angielskie... dokladnie nie wiem. Bawelna 100%.
"Wendy SUPREME".
Robilam szydelkiem nr 4 i 3.
Musze przyznac, ze wspaniale i super szybko sie nimi robilo !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-12 23:35:23

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troszeczke zmienilam tyl bluzeczki, musialam zmiejszyc. Przod natomiast
zrobilam dokladnie wedlug opisu. Jesli bedziesz potrzebowac pomocy, to
oczywiscie jestem do dyspozycji ...;-)
Podziekowania od "modelki" - wlascicielki bluzeczki .
--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-13 08:14:11

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

BRAWO!!!

Ola

1. Data: 2004-07-13 15:47:45

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coreczki :-)
> Jesli ktos chce zobaczyc, to zapraszam :

NO...NO... jestem pod wrażeniem poprostu CUDO!!! gratulacje Asia z Krakowa

1. Data: 2004-07-13 18:59:13

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Ilonko, poprostu mnie zatkało, ja tez tak chce ! Jestem pelna podziwu dla
ciebie i Twojego dzieła :o)

Jak długo ją robiłaś?

Monika z Rybnika

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

[szydelko] super ubranka!!!!! bluzki i sukienki
[OT] internet szaleje
stroje ludowe- kalendarz
kaan - mam problem
Jak ładnie odejmować oczka?(Szydełko)