[szydełko] bieżnik z elementów

1. Data: 2004-07-21 22:10:32

Temat: [szydełko] bieżnik z elementów
Od: "basza" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wykonywał bieżnik, kocyk itp tymi elementami? Chodzi mi o drugi motyw
z tej strony:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25845&PhotoID=170201
Jak najlepiej je połączyć, czy potrzebny jest dodatkowy motyw między 4
fragmentami? Będę wdzięczna za każdą podpowiedź.

1. Data: 2004-07-22 11:33:00

Temat: Re: [szydełko] bieżnik z elementów
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
Wydaje mi sie, ze te motywy mozesz laczyc bezposrednio, z tym, ze beda
wychodzily Ci romby.
Przy okazji, dzieki za link, sliczne motywy !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-22 13:35:22

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Podziękowania przekierowuję do Moniki z Rybnika ;)Podała tą stronke wcześniej,
a ja tylko znalazłam długo poszukiwany wzór. Jesteście niezastąpione!

1. Data: 2004-07-22 13:41:15

Od: "zevi" <zevi_ewa@no_sp.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie, ze te motywy mozesz laczyc bezposrednio, z tym, ze beda
> wychodzily Ci romby.

Ewentualnie mozna sprobowac na "czubkach" do laczenia dolozyc pikotki: praca
bedzie bardziej elastyczna i nie bedzie sie odksztalcac. Tak mi sie
wydaje...
Wzorki sa sliczne, ja sie przymierzalam do dekoracji torebki takimi
elementami.
Ewelina (Lodz)

1. Data: 2004-07-22 15:34:25

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Według mnie to w ostatnim okrażeniu mozna już łączyć robiąc pikotki tak jak
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/spotkania/0
4_06_01/index.htm
lub tylko na rogach.
Pozdrawiam i życzę udanego łaczenia.
Anna J

[posty]WIELKA PROŚBA DO WSZYSTKICH
frywolitkowe kartki
[xxx] Szukam klucza
kurs haftu richelieu
[ot]wysylanie listow na grupe -prosba o pomoc