[szydelko]bluzka do rozpracowania

1. Data: 2005-05-22 18:14:14

Temat: [szydelko]bluzka do rozpracowania
Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos sie pokusi rozpracowac taka bluzke:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=82330&PhotoID=754855
Mysle,ze Aga z Tychow zrobilaby to swietnie.Prosze. Ada

2. Data: 2005-05-22 19:29:25

Temat: Re: [szydelko]bluzka do rozpracowania
Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam u siebie cos takiego
http://www.7ya.ru/photos/private-showfoto.aspx?Rubr=
ID66061&PhotoID=777089
http://www.7ya.ru/photos/private-showfoto.aspx?Rubr=
ID66061&PhotoID=777091
tyle,ze ten schemat jest zupelnie nieczytelny

3. Data: 2005-05-24 06:48:29

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.7ya.ru/photos/private-showfoto.aspx?Rubr=
ID66061&PhotoID=777091
> tyle,ze ten schemat jest zupelnie nieczytelny

Niestety te dwa linki które podałaś jakoś nie chcą mi wchodzić. Nic nie
obiecuję ale spróbuję popracować nad tym schematem. Może to zająć trochę
czasu bo teraz to u mnie towar deficytowy. Zobaczę co da się zrobić

Aga

*********
mój album:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Pikotek&
RubrID=84324
FAQ:
wyszukiwarka:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczn

4. Data: 2005-05-24 14:06:52

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy pisalam tego posta nie chcialo mi dzialac kopiowanie i wpisywalam
recznie.Zamiast photo,wpisalam foto,i taki rezultat.Teraz juz kopiuje:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=66061&PhotoID=777091
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=66061&PhotoID=777089

haft płaski ew. krzyżyki : TULIPANY
Szukam klucza
xxx schematy Dimensions są :)
strona do oglądania ;)
[Wrocław] Zdjęcia z majowego spotkania!!!