szydelko... drucik :)

1. Data: 2003-01-04 20:31:04

Temat: szydelko... drucik :)
Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)))
juz od dluzszego czasu ogladam co robicie i jak robicie :)))
jak na razie moim jedynym osiagnieciem, z ktorego oczywiscie jestem bardzo
dumna to szalik :)))) niestety w zakresie szydelkowania nie umiem
przeskoczyc bariery sznurka :))))
moze ktoras z Was jest z Kwidzyna? a moze znacie przystepne strony
wyjasniajace arkana sztuki? :)))
serdecznie pozdrawiam i zycze dobrego na NOwy Rok :))
Monika

---

1. Data: 2003-01-04 20:51:50

Temat: Re: szydelko... drucik :)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika napisał:
> Witajcie :)))
> juz od dluzszego czasu ogladam co robicie i jak robicie :)))

witam, witam :)
> jak na razie moim jedynym osiagnieciem, z ktorego oczywiscie jestem bardzo
> dumna to szalik :))))
Gratulacje !
> a moze znacie przystepne strony
> wyjasniajace arkana sztuki? :)))

I owszem:
> http://strony.wp.pl/wp/tomella
> http://www.stitchguide.com/index.html
> http://www.dmc.com/eng/default.asp?cat_id=l0

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-01-05 22:15:30

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jan 2003 21:31:04 +0100, "Monika" <y...@w...pl>
wrote:

> [...]
>wyjasniajace arkana sztuki? :)))
>serdecznie pozdrawiam i zycze dobrego na NOwy Rok :))

Witamy.
Ja nie z Kwidzyna a z Gdyni ale wychowałam się w Elblągu, a stamtąd do
Kwidzyna to już rzut beretem :-))))
Eulalka

1. Data: 2003-01-06 18:44:47

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)))
Faktycznie Elblag to juz do nas rzut beretem :))) ostatnio zdawalam tam
nawet egzamin na prawko :)))) - bardzo przyjemni egzaminatorzy :))))))) ale
na szydelku sie nie znali :)))))
nie tesknisz za mniejszym miastem?
mnie w mniejszym duzo lepiej :))) i chyba wreszcie znajde czas na dziergane
przyjemnosci :)))
serdecznie Cie pozdrawiam :)))

---

1. Data: 2003-01-07 13:47:42

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie Elblag to juz do nas rzut beretem :)))

Witaj Moniko ! Jak juz rzucasz tym beretem, to rzuc blizej :-)))
Pozdrawiam z Grudziadza.

Asia

1. Data: 2003-01-08 18:05:05

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jan 2003 19:44:47 +0100, "Monika" <y...@w...pl>
wrote:

> [...]
>nawet egzamin na prawko :)))) - bardzo przyjemni egzaminatorzy :))))))) ale

Ooooooo, nieeeeeeee!!!!
Całkiem niedawno musiałam (z przyczyn ważnych bardzo) przeprowadzić
się tam na rok. Tragedia. Bieda aż piszczy. Miałam się za zaradną
osóbkę, ale tam, by mieszkać w wynajętym mieszkaniu, opłacić opiekunkę
i jeszcze za coś żyć było rzeczą graniczącą z cudem. Rok wytrzymałam i
szuuuu do Gdyni :-))))
Poza tym, mieszkam w Gdyni Leszczynki w samym parku. Cisza, spokój,
małe sklepiki w okolicy..... za to otwarte do 22 conajmniej!!!
Byłam w Elblągu na święta i nalatałam się 2 godz. w niedzielę, by
znaleźć otwarty sklep :-)))
Małe miasteczka mają swój urok, ale jak dla mnie, wygodniej i
bezpieczniej żyje się w dużym, niestety.
A do małego na ferie :-))))))))))))))

>mnie w mniejszym duzo lepiej :))) i chyba wreszcie znajde czas na dziergane
>przyjemnosci :)))
>serdecznie Cie pozdrawiam :)))

Ja również pozdrawiam i jak mnie zagoni w Twe rejony to Cię odwiedzę!
Eulalka

1. Data: 2003-01-09 18:08:41

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie pozdrawiam Szanowny Grudziadz :))))))))))))))))))
bardzo mi milo :))))))))))))))))))
i Gdynie raz jeszcze :)))
ciesze sie, za kazda z nas znalazla to co dla nas wazne :))))
serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam na krzyzackie wlosci !!!! :)))))
KONIECZNIE!!! :))))
Monika

---

slowniczek