(szydełko, druty) sklepy internetowe z odzieżą

1. Data: 2005-12-06 17:47:35

Temat: (szydełko, druty) sklepy internetowe z odzieżą
Od: b...@g...pl (Agata) szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od kilku lat jestem zapisana do grupy, pisząc bardzo rzadko a czytając
bardzo często :) Ponieważ długo nic nie pisałam witam się cieplutko z
wszystkimi :) Mam prośbę. Czy mogłabym prosić o podanie adresów
sklepów internetowych, w których można kupić sukienki szydełkowe lub
dziergane na drutach? Jak na razie udało mi się znaleźć "aż" jeden.

--
Pozdrowienia,
Agata

2. Data: 2005-12-06 21:04:38

Temat: Re: (szydełko, druty) sklepy internetowe z odzieżą
Od: "PPINKA" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sklepów internetowych, w których można kupić sukienki szydełkowe lub
> dziergane na drutach? Jak na razie udało mi się znaleźć "aż" jeden.

Hej!
Znam 2, takie:

http://www.loretta.pl/glowna.php

oraz

http://www.bikini.boo.pl/

Może to będzie to :)

Pozdrawiam
Paulina

3. Data: 2005-12-07 15:18:57

Temat: Re: (szyde3ko, druty) sklepy internetowe z odzie?ą
Od: b...@g...pl (Agata) szukaj wiadomości tego autora

Witaj PPINKA,

W Twoim liście datowanym 6 grudnia 2005 (22:04:38) można przeczytać:

P> Hej!
P> Znam 2, takie:

P> http://www.loretta.pl/glowna.php

P> oraz

P> http://www.bikini.boo.pl/

P> Może to będzie to :)

P> Pozdrawiam
P> Paulina

Dziękuję bardzo. Wiedziałam, że na grupowiczki zawsze można liczyć
:) Sama znalazłam ten:

http://sklepmarianna.pl/

Linki przydadzą się na pewno :)

--