[szydełko, druty] stroje na lato !!!

1. Data: 2004-08-08 19:31:40

Temat: [szydełko, druty] stroje na lato !!!
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=49364

chyba zaczzne robic bikini na szydełku...moze sie jeszcze przyda w tym roku ;)

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-08-08 20:53:15

Temat: Re: [szydełko, druty] stroje na lato !!!
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu naprawde sa slicznosci,ale chyba nie do wszystkich zdjec sa
schematy.Usilnie szukalam schematu i opisu do zjecia na 2 stronie 3 obrazek
w 3-im rzedzie i...nie znalazlam.A szkoda,bo bluzka ladna,chyba nawet
ladniejsza od pajaczka/zreszta,to rzecz gustu/

1. Data: 2004-08-08 20:54:36

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze da sie dolaczyc link
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=49363&PhotoID=427285

1. Data: 2004-08-08 21:20:34

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez wertuje ten adres i mam klopot bo nie moge znalezc schematu do tego
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=49363&PhotoID=427241
chodzi mi o ta biala sukienke i schemat pojedynczego elementu z ktorych jest
zrobiona

moze jakas dobra dusza mi palcem pokaze bo slepa jakas jestem

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-08-08 21:27:46

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba do tych modeli z ceną nie ma schematów...one sa do kupienia, a nie do
robienia :(((

Gdzie najtaniej: tamborek-ramka?
[szydełko, frywolitki] - bluzki, sukienki, bikini, czapeczki...
[szydełko] opis jak wykonac rękawiczki
Haft krzyzykowy na szatkę do chrztu
Najnowsza wersja Haftu Krzyżykowego-kto ma?