(szydelko) gwiazdki na kolku

1. Data: 2005-11-04 16:08:12

Temat: (szydelko) gwiazdki na kolku
Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
wzielam sie za gwiazdki, chce zrobic jako zawieszke do okna tylko zupelnie
nie mam pomyslu jak i skad zrobic te kolka? myslalam o takich plastikowych
bransoletkach ale za male
poradzcie prosze
ania
http://ntl.narod.ru/rukodelie/snowflake/flakes2.html
(chodzi o te okragle doczepione do kolek)

2. Data: 2005-11-05 10:39:38

Temat: Re: (szydelko) gwiazdki na kolku
Od: "Kruszynka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

$e5d$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> ania
> http://ntl.narod.ru/rukodelie/snowflake/flakes2.html
> (chodzi o te okragle doczepione do kolek)
A czy muszą byćkółka, moim skromnym zdaniem gwiazdki bez są ciekawsze . A
jeśli koniecznie chcesz zakończysz zrób szydełkiem kółko w ostatnim
okrążeniua i dobrze wykrochmal to będą sztywne.
Podaję przepis na dobrze usztywnioną gwiazdkę ,serwetkę:
Do miseczki nalewasz wody wsypujesz krochmal i maczasz robótkę a następnie
przez zaparzaczkę wysuszasz. Robótka będzie sztywna na blachę.
Pozdrawiam
AnnaJ.

3. Data: 2005-11-05 17:06:12

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy muszą byćkółka, moim skromnym zdaniem gwiazdki bez są ciekawsze . >

nie musza byc tylko do tej gwiazdki chcialam doczepic po bokach jeszcze
mniejsze i boje sie ze bedzie sie zawijac ale
wymyslilam ze mozna ze sztywnego kartonu wyciac kolko doczepic i juz
tym niemniej dzieki za sugestie
ania

4. Data: 2005-11-05 17:24:38

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 16:08:12 +0000 (UTC), "ania1161"
<a...@g...pl> wrote:

> [...]
>ania
>http://ntl.narod.ru/rukodelie/snowflake/flakes2.htm
>(chodzi o te okragle doczepione do kolek)
Ja do swoich zawieszek na okna uzyłam drutu odpowiednio przygiętego
domowymi metodami , ale bardzo chętnie skorzystałabym z informacji ,
że np, w jakimś sklepie można coś takiego kupić :)))
Moolinea

5. Data: 2005-11-06 15:03:37

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy tam jest gdzieś napisane jakie mają być wymiary tych gwiazdek?
Mnie nie otworzyła się cała strona :(
Wiem gdzie można dostać kóleczka, ale tylko w trzech rozmiarach i to
najmniejsze ma 20 cm średnicy.
Pozdrowienia
dorota

do Piusi
[szydelko] zerknijcie na te bluzki
18?
[3M] Pasmanteria na Jesionowej-tanie gazetki
cd obrazka poszukiwany