[szydelko]inspiracji na rekawy szukam

1. Data: 2005-07-13 12:30:15

Temat: [szydelko]inspiracji na rekawy szukam
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyjaciolka poprosila mnie o dorobienie na szydelku (bo szyc nie umiemy)
rekawow do letniej,koronkowej bluzeczki-bezrekawnika.(Basia miala wypadek i
bedzie miala dluzszy czas nieladne blizny na przedramieniach i dlatego teraz
chce jezakryc i stad te przerobki) Bluzeczka jest z naddajacej
sie,bezowej,polyskliwej koronki.Wzor pomarszczonych kwiatow na drobniutkiej
krateczce.Ciemniejsze na zdjeciu fragmenty sa matowe ,wszystkie ine
polyskliwe ale tonacja koloru jest jedna)
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=90412&PhotoID=826850
Szukam inspiracji wzoru na rekawki,mysle co by bylo lepsze-kwiaty dopasowane
wzorem do tych na materiale czy calkiem inny motyw ale pasujacy do
calosci?No i jaki?Jak myslicie?

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata (Białystok/Strasbourg)
**
http://glinki.com/?l=r8nhsk Damy1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Damy2
http://glinki.com/?l=7jdduf Szydełko/Druty
http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II
http://glinki.com/?l=p22z2h Religijne

2. Data: 2005-07-13 16:18:57

Temat: Re: [szydelko]inspiracji na rekawy szukam
Od: "ziuta" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam inspiracji wzoru na rekawki,mysle co by bylo lepsze-kwiaty dopasowane
> wzorem do tych na materiale czy calkiem inny motyw ale pasujacy do
> calosci?No i jaki?Jak myslicie?

Cześć!
Ja bym chyba te rękawy zrobiła jakimś drobniutkim, ażurowym wzorkiem (z
cieniutkiej nitki, a wzorek... hmm... rybia łuska się to nazywa? albo jakiś
inny podobny do tego, co jest między kwiatuszkami na bluzce), a na dole (tzn.
zamiast mankietów) jakieś kwiatuszki lub inne elementy kształtami
przypominające te na bluzeczce.
Pozdrawiam,
Ziuta

3. Data: 2005-07-13 20:05:30

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> calosci?No i jaki?Jak myslicie?
>
> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata (Białystok/Strasbourg)

Robiłam dla mojej szwagierki(ma duże blizny pooperacyjne na obu rękach) fajny
sweterek z cieniutkich nici.Rękawy były długie (krój przypominający styl
hiszpańskich bluzek z falbankami), całe rękawki to nieregularna siateczka,na
dole rękawy zakończone są ukośnie(góra krótsza niż dół) i wykończyłam je
falbanką.Bluzka bardzo fajnie się układa.Sama mam taką bluzeczkę z czarnej
koronki i właśnie z tamtąd zaczerpnęłam inspiracę :)
Fajnie będzie wyglądał szeroki i prosty rękaw z siateczki i np. rzucone gdzieś
tam kwiatki lub wykończone na dole kwiatkami.

Marzena

4. Data: 2005-07-13 20:23:00

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
> Przyjaciolka poprosila mnie o dorobienie na szydelku (bo szyc nie umiemy)
> rekawow do letniej,koronkowej bluzeczki-bezrekawnika.

A druty nie moga byc?
Wydaje mi sie, ze pasowalyby rekawy zrobione gladkim sciegiem
dzersejowym z cienkiej wloczki tasiemkowej. Ta wloczka wymaga raczej
grubszych drutow, wiec wyglada prawie jak azur. A na mankietach jakies
drobne kwiatki czy odrobina koronki.

th

5. Data: 2005-07-13 20:40:43

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena wrote:

> [...]
> falbanką.Bluzka bardzo fajnie się układa.Sama mam taką bluzeczkę z czarnej
> koronki i właśnie z tamtąd zaczerpnęłam inspiracę :)

Bardzo mnie zaciekawila ta bluzeczka - teraz modne takie hiszpanskie
klimaty.
Mozesz podac jeszcze dokladniejszy opis i/lub zdjecie?

Pozdr
aga

6. Data: 2005-07-13 20:54:57

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klimaty.
> Mozesz podac jeszcze dokladniejszy opis i/lub zdjecie?

Niestety nie mogę zrobić fotki ,bo bluzeczka pojechała razem z właściecielką do
Ameryki i wróci gdzieś w październiku.
Bluzka była zakładana,dekold wykończony falbaneczką ,dół prosty.
Rękawki raczej niezbyt szerokie,dopiero poniżej łokcia zaczęły się rozszerzać.
Rękaw miał asymetryczne wykończenie tzn.u góry na ręce był krótszy a na dole
(od spodniej strony dłoni) był tak ok.7cm dłuższy.Potem całość obszydełkowałam
i powstała fajna koronkowa falbaneczka.Miałam w planie zrobić dwie falbanki
zachodzące na siebie,ale brakło mi czasu :)
Oczywiście bluzeczka była dopasowana...te klimaty tak muszą mieć :)
Acha i najważniejsze...cała bluzka robiona nieregularnym ściegiem siatkowym
czyli jak mi wyszło z łańcuszkiem tak było :).Rękaw do łokcia ten sam
ścieg,potem zrobiłam taśmę z kwiatków i dołączyłam do rękawa a potem znowu
ścieg siatkowy i na końcu falbaneczka.

Marzena

7. Data: 2005-07-14 08:07:44

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za podpowiedzi,przemysle wszystkie sugestie i w weekend zabieram
sie do roboty :-)
Pozdrawiam
Pusia

Nowe zdjęcia w moim albumie
[szycie] Plaszcz dla szczupakow, ale JAKI !!
[pomysly] firanki
aniołek na ręce Boga
troche nie na czasie wieniec adwentowy