[szydelko] jak to zrobic???

1. Data: 2005-07-27 08:30:07

Temat: [szydelko] jak to zrobic???
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, prosze pomozcie. Bardzo mi sie podoba ten wzor, ale nic nie
rozumiem z opisu, mimo, że jest po polsku. Nie wychodzi mi. Czy ktoras
wprawna szydelkowiczka moglaby mi to lopatologicznie wytlumaczyc?
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=61291&PhotoID=838246

Dziekuje
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

2. Data: 2005-07-27 09:11:27

Temat: Re: [szydelko] jak to zrobic???
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozumiem z opisu, mimo, ?e jest po polsku. Nie wychodzi mi. Czy ktoras
> wprawna szydelkowiczka moglaby mi to lopatologicznie wytlumaczyc?

siedzialam keidys nad tym wzorkiem kilka godizn zanim go rozgryzlam.
w rzedach czarnych-nieparzystych, gdy dziergasz te duze kołka - czyli
slupki to odwracasz robotke do gory nogami.
czyli tak,
pierwszy rzad: 3 o.ł. zamiast słupka, ( o.ł. słupek o.ł. słupek, 3 o.ł. i
dalej 8 .o.ł. zamykasz w kołko, odwracasz robotke i dziergasz w to kolko
lancuszkowe- 8 słupkow ) powtarzasz...
drugi rzad robisz normalnie :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

3. Data: 2005-07-27 10:15:11

Od: "małgorzata " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorotko jesteś wielka, wzór sliczny .Dziekuję i ja korzystając przy okazji :)
małgorzata

4. Data: 2005-07-27 10:16:17

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i dalej 8 .o.ł. zamykasz w kołko, odwracasz robotke i dziergasz w to
> kolko lancuszkowe- 8 słupkow ) powtarzasz...

sorry, zrobilam błąd w opisie powinno byc tak:
pierwszy rzad: 3 o.ł. zamiast słupka, ( o.ł. słupek o.ł. słupek, 8 .o.ł.
zamykasz w kołko, 3 o.ł.(jako pierwy z 9 słupkow) odwracasz robotke i

5. Data: 2005-07-28 19:06:09

Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego byłaby fajna spódniczka...
tylko nie wiem z jakich nici to coś zrobić :-(

pozdrawiam z Łodzi
Iza

chciałam się tylko przywitać
Anchor - Out Rambling - pilnie poszukiwane ;-)))
xxx M. Sherry cd.
xxx M. Sherry
[szycie] Wykroje dla brzuchatek