[szydelko] "kokluszkowe jajco"

1. Data: 2004-01-09 08:31:17

Temat: Re: [szydelko] "kokluszkowe jajco"
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

karolinka wrote:
> Ewa, dzieki Tobie udalo mi sie skonczyc to jedno jajko. Po usztywnieniu
> wyszlo fajne:) (bo wczesniej to jak gniot jakis wygladalo) ale
> jednokolorowe. Niestety narazie jestem poza skanerem i nie mam jak sie
> pochwalic. Dzis obejrzalam jeszcze raz Twoje i okazalo sie ze ja zrobilam
> inny wzór:)

Ja wlasnie koncze jajco z wezykiem, z fotki od tych co sa najbardziej do
gory wysuniete to bedzie trzecie, a to moje poprzednie to chyba mialo
byc czwarte, zupelnie po lewej stronie, ale troche mu do oryginaly
jednak brakuje... :(, jeszcze nie widze efektu koncowego, ale z tym
trzecim (moim drugim) chyba bedzie lepiej

Faktycznie jak dla mnie to robienie tego jajka, troche zakrecone
> bylo - w któryms momencie tak zaplatalam sie w nitke ze nie moglam wybrnac
> ;) Jeden wielki chaos, ale efekt niezly.

Hi, hi, hi, nie bez powodu za schematy zadam wirtualnych hihotow, i ku
mojej rozpaczy Ilona przyslala mi na priva piekne hihoty a konto
schematow, ciekawam jak ja mam schemat zrobic, chyba na chybil trafil go
bede obliczac....

Nie wiem jak uda nam sie stworzyc
> wzory dla dziewczyn ;) Jednak jestem dobrej mysli i mam nadzieje ze uda nam
> sie 'pokonac' wszystkie kokluszki :)

Napisz koniecznie ktora kokluszke zrobilas.
KOKLUSZKA jakie piekne slowo....

> Pozdrawiam serdecznie
>
> karolinka (Monika, 3miasto)

tez pozdrawiam, ale kokluszkowo
Ewa co jest tylko Ewa i nie wie czy Karolinka jest Monika,
czy Monika jest Karolinka, hi, hi, hi

1. Data: 2004-01-09 09:02:30

Od: "karolinka" <k...@i...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> mojej rozpaczy Ilona przyslala mi na priva piekne hihoty a konto
> schematow, ciekawam jak ja mam schemat zrobic, chyba na chybil trafil go

No chyba tak, bo innej mozliwosci nie widac ;)

> Napisz koniecznie ktora kokluszke zrobilas.
Mi 'prawie udalo' sie zrobic te druga od lewej na samym dole. Przez weekend
stane na glowie zeby 'zeskanic'.

> KOKLUSZKA jakie piekne slowo....
Prawda? zauroczylo mnie kompletnie ;)

> Ewa co jest tylko Ewa i nie wie czy Karolinka jest Monika,
> czy Monika jest Karolinka, hi, hi, hi

Bo ja rozdwojenie jazni mam ;)
Na imie mam Monika :) - a ta karolinka to taki internetowy pseudonim;)
{dlatego z malej literki :P) bo tych Monik to tyle w internecie ze sie
pogubic mozna :) a nie daj jeszcze jakies konto zalozyc na 'Monika' :D
Troche to faktycznie zamotane i niektórzy znajomi których poznalam by net, a
teraz kontaktuje sie w swiecie pozawirtualnym tez miewaja klopoty jak do
mnie mówic. Na szczescie reaguje na obydwa ;))) Ale moze faktycznie zeby nie
sprawiac wiecej klopotów jakos trzeba bedzie to zmienic, ale narazie nie
wiem na co :)

Pozdrawiam,
Monika :)

1. Data: 2004-01-09 09:36:49

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi 'prawie udalo' sie zrobic te druga od lewej na samym dole. Przez weekend
> stane na glowie zeby 'zeskanic'.

no to pieknie, czekam z utesknieniem na skanik

> [...]
> sprawiac wiecej klopotów jakos trzeba bedzie to zmienic, ale narazie nie

A mnie to nie przeszkadza takie zamieszanie zupelnie, tylko ciekawska
jestem :-))))))

> Pozdrawiam,
> Monika :)

a ja zapraszam po schematy, ktore rozszyfruja tylko wybitne
jednostki....hi, hi, hi
a jakby skany po podrozy do Was byly nieczytelne to na priva zapraszam,
acha, wezyk w jajcu2 trzeba sobie naturalnie przyszyc do obwodu w
odpowiedni sposob, jak mnie sie to uda to fotke wrzuce...

teraz tez pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-01-09 09:43:06

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja zapraszam po schematy,

zaprosic trzeba miec gdzie, hi, hi, hi
http://f2.pg.photos.yahoo.com/epasinska

1. Data: 2004-01-09 10:03:55

Od: "karolinka" <k...@i...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie to nie przeszkadza takie zamieszanie zupelnie, tylko ciekawska
> jestem :-))))))

to dobrze :) a ciekawosc to podobno pozytywna cecha, w kazdym razie ja to
sobie tak tlumacze ;)

> a ja zapraszam po schematy, ktore rozszyfruja tylko wybitne
> jednostki....hi, hi, hi

to ja niby wybitna jestem?? nieee... da sie je rozszyfrowac. Tylko wyobrazni
troche trzeba ;)
Ale wiesz co, ja nie wpadlam na to zeby jak sie robi te obwódke to robic
jedna strone podwójnymi slupkami. Blondynka;) Zrobilam cale ze slupków (4
bez lancuszka w srodku) a przy laczeniu tak jakos zamotalam ze jedna strone
laczylam slupkiem, a pózniej pólslupkiem i scislymi. Fakt ze troche sie tak
zalozylo dziwnie, ale juz znalazlam sposób. Dolacze tam jakas kokardke, taka
przy sznureczku sliczna i po sprawie:)

Monika, 3miasto

1. Data: 2004-01-09 11:00:51

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewuniu ! Jestes WIELKA !!
Dziekuje !
Oczywiscie czekam na nastepne ...
Pozdrawiam, Ilona, Gdynia

1. Data: 2004-01-09 11:18:36

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW wrote:
> Ewuniu ! Jestes WIELKA !!
> Dziekuje !
> Oczywiscie czekam na nastepne ...
> Pozdrawiam, Ilona, Gdynia

Ilona lec do Karolinki (Moniki), zabi skok masz, zobacz co Ona tam
wyprawia za kokluszki, hi, hi, hi
pozdrowka cieplutkie
Ewa co tez chce sie nauczyc takie hihoty robic...
skad ty te z aparatem na zebach wzielas, co?!

1. Data: 2004-01-09 12:24:49

Od: "karolinka" <k...@i...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Ilona lec do Karolinki (Moniki), zabi skok masz, zobacz co Ona tam
> wyprawia za kokluszki, hi, hi, hi
No to niezly pomysl, moze jak uda mi sie przez weekend (ale do szkoly musze,
wiec malo czasu:( ) cos jeszcze dorobic, to moze jakos po weekendzie Ilona
spotkamy sie jakos w centrum Gdyni? to ujrzysz kokluszki na wlasne oczy ;)
Ale to jeszcze trzeba bedzie przemyslec ;)

> Ewa co tez chce sie nauczyc takie hihoty robic...
> skad ty te z aparatem na zebach wzielas, co?!

Monika (zaciekawiona co to za hihoty?;) )

1. Data: 2004-01-09 13:46:06

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Monika (zaciekawiona co to za hihoty?;) )

hihoty to tylko Ilona umie slac....
moze niedluga i ja do niej dolacze, to wtedy na pewno ci przysle...
Ewa co uwaza zeby kolejnego obiadu nie przypalic...

1. Data: 2004-01-09 14:57:07

Temat: Re: [szydelko]
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

do a&e:
na kolanach blagam o schemat misiow!! i kajam sie, bo wiem ze nia na
temat..
totalnie mnie powalily!!!
sama z checia podziele sie tym co mam: zajaczki 04/2003 i 04/2001 ANNA oraz
teatrzyk na 6 kukielek ANNA 09/2003
Pozdrawiam z nadzieja pomyslnego dla mnie wyroku ;)
Honorata (h...@o...pl)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

[SPAM] konto e-mail, bez spamu, bez wirusow, 100MB
[inne] Ankars ?!?!? - co to takeigo ?
[szydelko] Gazetka z ciuszkami
[OT] hm?!
[druty] Azurkowe wzory