(szydełko) kordonek jedwabny

1. Data: 2005-10-09 11:34:45

Temat: (szydełko) kordonek jedwabny
Od: "Stenia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy szydełkowicze. Bardzo proszę o informację, co to jest kordonek jedwabny.
Czy jest to to samo co kordenek poliestrowy? Czy są różne grubości kordonku
jedwabnego? Jakie firmy produkują kordonek jedwabny? Proszę o wszystkie
informacje na ten temat. Z góry bardzo dziękuję. Stenia.

2. Data: 2005-10-10 08:21:18

Temat: Re: (szydełko) kordonek jedwabny
Od: "stenia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedwabnego? Jakie firmy produkują kordonek jedwabny? Proszę o wszystkie
> informacje na ten temat. Z góry bardzo dziękuję. Stenia.

Czy nikt nic nie wie na temat kordonka jedwabnego? Proszę pomóżcie. Stenia.

3. Data: 2005-10-10 08:33:25

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Oct 2005 13:34:45 +0200, "Stenia" <s...@i...pl>
wrote:

> [...]
>jedwabnego? Jakie firmy produkują kordonek jedwabny? Proszę o wszystkie
>informacje na ten temat. Z góry bardzo dziękuję. Stenia.

Mogę Ci powiedzieć tylko tyle, ze na pewno kordonek jedwabny to nie to
samo co poliestrowy. Jedwab to naturalny produkt z kokonów
jedwabników, natomiast włókno poliestrowe jest włóknem sztucznym.
Nie spotkałam sie w Polsce z kordonkiem jedwabnym. Jedyna nić jedwabna
(trudno mi powiedziec czy to kordonek) z jaką mialam doczynienia
została mi przysłana z Hong Kongu dobrych 10 lat temu. W tamtych
rejonach świata nici jedwabne są popularne i wykorzystywane m.in do
haftu przypominającego nasz haft płaski.
Pozdrawiam
Moolinea

4. Data: 2005-10-10 19:59:46

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stenia" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> jedwabny.

Widziałam parę miesięcy temu jedwabny kordonek do obrabiania chusteczek -
bardzo cieniutki i potwornie drogi (jeden motek, jak na moje oko ze 2 g,
kosztował 18 zł) w pasmanterii we Wrocławiu przy Kolejowej.

--
Są nowe nici:
http://my.aukcje24.pl/accdb/viewItem.asp?IDI=2057833

pytanie