[szydełko]''koszulki ''na jajka

1. Data: 2004-03-18 20:06:32

Temat: [szydełko]''koszulki ''na jajka
Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktos posiada opis wykonania szydelkowych koszulek na jajka?
Bylabym wdzieczna.
Pozdrowienia, Kinga.

1. Data: 2004-03-18 20:31:17

Temat: Re: [szydełko]''koszulki ''na jajka
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, czy ktos posiada opis wykonania szydelkowych koszulek na jajka?
> Bylabym wdzieczna.
> Pozdrowienia, Kinga.

Witam. Juz lecą. Pozdrawiam. Jola

1. Data: 2004-03-19 07:13:24

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga, wysłałam wczoraj wszystko, ale coś pomieszałam w adresie i przesyłka
wróciła. Dzisiaj poszło jeszcze raz.
Pozdrawiam. Jola

1. Data: 2004-03-19 11:23:50

Od: "NOWA" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kinga, wysłałam wczoraj wszystko, ale coś pomieszałam w adresie i przesyłka
> wróciła. Dzisiaj poszło jeszcze raz.
> Pozdrawiam. Jola

Przepraszam, że się wtrącam. Jestem tu nowa i też interesują mnie koszulki na
jajka. Znalazłam kilka wzorów w 3 numerze robótek ręcznych, ale nie są
szczególnie zachwycające. Czy ja również mogłabym dostać jakieś wzorki?
Byłabym wdzięczna

NOWA Krystyna
k...@o...pl
GG 5984588

1. Data: 2004-03-19 14:30:30

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jajka. Znalazłam kilka wzorów w 3 numerze robótek ręcznych, ale nie są
> szczególnie zachwycające. Czy ja również mogłabym dostać jakieś wzorki?

Wzory poszły. Przyjemnej pracy.
Pozdrawiam. Jola
GG 267 62 63

1. Data: 2004-03-19 15:40:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: Przepraszam, że się wtrącam. Jestem tu nowa i też interesują mnie koszulki na
: jajka
[...]

ja tez w zasadzie jestem nowa i ogromnie jestem ciekawa, jak wygladaja
"koszulki na jajka" :) mam nadzieje, ze to nie zadna pornografia :)))

a tak serio, bardzo by mnie uszczesliwil jakis link, jak to ustrojstwo
wyglada :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-19 16:04:53

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> kasica
> --
> "Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"

Tak swoją drogą dosyć oryginalne masz skojarzenia. Wzory poszły. Pozdrawiam

1. Data: 2004-03-19 19:26:21

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Jolu, wszystko doszlo.
Pozdrowienia.

1. Data: 2004-03-22 20:55:13

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
czy rowniez moge prosic o koszulki.Z gory serdecznie dziekuje

Lidka

1. Data: 2004-03-25 07:20:15

Od: "Bożena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, czy mogłabym prosić o o wzory na "koszulki"? Z góry dziękuję.Bożena

(INNE) prozba od Drzewka
Szukam prostego wzoru na frywolitki
do dziewczyn z Gdańska
Re: [OT[ To ja sie tez pochwale...