szydełko -liscie dębu

1. Data: 2004-01-08 22:19:24

Temat: szydełko -liscie dębu
Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było kiedyś na ten temat, w marcu ubiegłego roku, a ponieważ mam nadmiar
wolnego czasu ;)
tak sobie szukam ciekawych wzorków.
Szukam tego wzorku, jak Maja napisała, to chyba "robótki ręczne" 11/2001.
Czy ktoś ma ????
Jeśli tak, to bardzo proszę o podzielenie się, mam dość frywolitek ;)

Dla przypomnienia:
>LISCIE DEBU chyba z 11/2001 nr>
>"robotek recznych". szydelkuje sie siatkowym 4 kwadraty, wokol kazdego
>kwadratu po 4 rzedy koronki - kwadraty laczy sie ze soba symetrycznie w 4
>rzedzie. po polaczeniu jeszcze wokol 5 i 6 rzad koroneczki. w oryginale
jest
>bialy, a ja robie ladnym trawiastym zielonym.
>maja (Rzeszow)

Maja pisała wtedy, ze nie ma skanera, ale moze jakaś dobra duszyczka ma ten
wzór?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-01-09 08:37:10

Temat: Re: szydełko -liscie dębu
Od: "Malwina " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć, ale Ci zazdroszczę tego wolnego czasu. Ale chyba się on skończy :), bo:
parę wątków niżej ("szydełko-gazety z ciuszkami") jest jaieś rosyjskojęzyczne
czasopismo. I jest tam masę listów, kwiatków itp. ornamentów. Jest tego
bardzo dużo. Najlepiej pootwieraj wszystkie stronki ze schematami (bo o ile
się nie mylę to zdjęć jest niewiele i tylko gotowych ubrań - tych wszystkic=h
cudeniek nie widać). Naprawdę jest masa wzorków z czytelnymi schematami.

1. Data: 2004-01-09 12:40:36

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten numer gazetki, wiec zabiore ja ze soba na spotkanko... i jeszcze
kilka innych..
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-09 23:40:30

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cześć, ale Ci zazdroszczę tego wolnego czasu. Ale chyba się on skończy :),
bo:
> parę wątków niżej

Hej, Ty naprawdę uwierzyłaś w ten wolny czas u mnie ?????
dziewczyno, przed zaśnięciem wyobrażam sobie, co by było, gdyby doba miała
48 godzin, czy wtedy zdążyłabym ze wszytkim :)
Do podanej stronki zajrzę, ale koniecznie MUSZĘ zobaczyć te liście, Honorata
obiecała dostarczyć je na spotkanie, to pewnie je zobaczę :)
A z tym wolnym czasem, to jest tak, że ....właśnie szukam wymówki, aby nie
robić: sprawozdań, bilansów, rozliczeń, pit-ów, no i pozostałych mało
ciekawych czynności, które dają pieniążki na : kordonki, muliny, kanwy....
Jak widzisz, na grupę zaglądam późnym wieczorkiem, właśnie przez te mało
ciekawe zajęcia :(

Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam sennie
Ela

1. Data: 2004-01-09 23:43:40

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ten numer gazetki, wiec zabiore ja ze soba na spotkanko... i jeszcze
> kilka innych..

Oj, ja bardzo chętnie :)
A może od razu zrobisz jakieś ksero, no chyba, że pozwolisz zabrać tę
gazetkę do domu.
Jeszcze szukam jakiegoś bieżnika szydełkowego, łatwego do zrobienia, może
coś znajdziesz?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-01-10 10:00:21

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewo te listki maji to nie są pojedyncze listki tylko właśnie taki bieżniczek
na stół maja zrobiła go z 4 części a jak zrobisz z większej ilości to będzie
większy

--
esterka

1. Data: 2004-01-10 11:47:16

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:btkl01$2o3e$2@mamut.aster.pl...
> Szukam tego wzorku, jak Maja napisała, to chyba "robótki ręczne" 11/2001.
> Czy ktoś ma ????
> Jeśli tak, to bardzo proszę o podzielenie się, mam dość frywolitek ;)
>
> Dla przypomnienia:

Za chwilkę pójdzie do Ciebie :) Nie iwem czy to dąb, ale reszta się zgadza
:)
Pozdrówki
Aneczka

1. Data: 2004-01-10 15:11:11

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za chwilkę pójdzie do Ciebie :) Nie iwem czy to dąb, ale reszta się zgadza
> :)

Dziękuję jeszcze raz, doszło.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-01-10 15:14:01

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bieżniczek
> na stół maja zrobiła go z 4 części a jak zrobisz z większej ilości to

Te liście są na stronie grupy z Rzeszowa http://www.robotki.rzeszow.prv.pl/
w dziale szydełko.
Prawda,. że śliczne?

Pozdrawiam