szydelko - moze mnie ktos poratuje?

1. Data: 2006-10-09 17:55:27

Temat: szydelko - moze mnie ktos poratuje?
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Bardzo prosze o schemat chusty,takiej po domu.Mialam tego
duzo ale stalo sie tak,ze juz nie mam.Komputer sie zbuntowal i po
wszystkim.Przegladam archiwum ale jak na zlosc nic takiego znalezc
nie moge.Nie jestem bardzo biegla w robocie i chcialabym jakis
prosty wzór.Bardzo prosze, bo zanim cos znajde zima
minie.pozdrawiam maria

2. Data: 2006-10-09 19:26:55

Temat: Re: szydelko - moze mnie ktos poratuje?
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maria napisał:
> [...]
> nie moge.Nie jestem bardzo biegla w robocie i chcialabym jakis
> prosty wzór.Bardzo prosze, bo zanim cos znajde zima

bylo troszeczke wczesniej ;)
http://photo.163.com/photos/cf7707/22517764/#p1
kasias

3. Data: 2006-10-10 05:20:28

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maria napisał(a):
> [...]
> nie moge.Nie jestem bardzo biegla w robocie i chcialabym jakis
> prosty wzór.Bardzo prosze, bo zanim cos znajde zima

Jeszcze tu:
http://moniczka6.fotosik.pl/albumy/65312.html#e

Pozdrawiam Mono

4. Data: 2006-10-10 15:47:10

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie, już wybrałam wzorek na szlik , chociaż miała być
chusta. pozdrawiam maria.

[szycie] wykroje - gdzie w necie?
[Szycie] buciki
Poszukuję Lanarte