szydełko_nazwy

1. Data: 2007-03-14 14:01:06

Temat: szydełko_nazwy
Od: "Mysza" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!
Ciut niżej (osobny wątek) są piękne ocieplacze na jajka.
Bardzo chcę je zrobić, oświećcie mnie jednak, proszę, w
sprawie nazewnictwa. W opisie jest: oczka pełne, oczka lużne....
Ja umiem słupki, półsłupki, ścisłe, pikotki itd.... Ale oczka pełne??? Co
to? Szukałam na różnych forach i spotkałam tylko takie określenia przy
filecie,
który nijak się ma do kurek, które chciałabym zrobić
Wytłumaczcie, proszę to i na moim stole zrobi sie kolorowo...

Pozdrawiam. Małgorzata

2. Data: 2007-03-15 06:21:10

Temat: Re: szydełko_nazwy
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 15:01, "Mysza" <s...@w...pl> wrote:
> Dziewczyny!
> Ciut niżej (osobny wątek) są piękne ocieplacze na jajka.
(...)
> do kurek, które chciałabym zrobić
> Wytłumaczcie, proszę to i na moim stole zrobi sie kolorowo...
>
> Pozdrawiam. Małgorzata

Gdzie te kury? Mono

3. Data: 2007-03-15 09:08:28

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> który nijak się ma do kurek, które chciałabym zrobić
> Wytłumaczcie, proszę to i na moim stole zrobi sie kolorowo...

Ja robiłam zwykłymi półsłupkami. I wyszły fajnie.

D.

[ot] ach ta konkurencja i zdrowe wspolzawodnictwo
trochę świeżynek
[xxx] Muminki, Clifford, Filemon i inne bajki - zapraszam
firanki
szydelko/druty na 1roczek