[szydełko] nici- pyt. do doświadczonych

1. Data: 2005-04-30 08:48:12

Temat: [szydełko] nici- pyt. do doświadczonych
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, chce zrobić ciuszek z grubych nici, ale niestety nie moge
dostać nic co by było grubsze niż maxi lub monika(a w dodatku czarne i nie
mechacące sie). Poza tym wyszperalam kilka motków moniki w swojej chomiczej
spiżarni;) Pomyślałam że mogłabym robić z 2 nitek moniki przerabianych
razem. Czy to jest wykonalne?
Może któraś z Was robiła z podwójnej nitki i coś doradzi. Nie wiem czy mam
te nitki oplatać wokół siebie, czy raczej nie. Proszę o radę
--
Moolinea
----------------------------

2. Data: 2005-04-30 09:12:46

Temat: Re: [szydełko] nici- pyt. do doświadczonych
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może któraś z Was robiła z podwójnej nitki i coś doradzi. Nie wiem czy mam
> te nitki oplatać wokół siebie, czy raczej nie. Proszę o radę

Bez problemu mozesz robisz z podwojnej nitki - nawet nie trzeba sie za
bardzo przejmowac oplataniem - i tak wyjdzie ladnie.

A jakbys chciala cos grubszego to polecam Glorie lub Bawelne Aniluxu

Pozdrawiam
Weronika

[szydełko] Moda gothic :)szukam
Wesołych Świąt!