(szydelko)nici,pytanie

1. Data: 2005-03-30 19:38:07

Temat: (szydelko)nici,pytanie
Od: KasiaS <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zakupilam dzis nici na probe firmy "wendy" Supreme 100g luxury Cotton 4
ply,czy ktoras z was miala juz z nimi do czynienia?,jesli tak to jakie
wrazenia?
kasia s z katowickiego

1. Data: 2005-03-30 19:57:01

Temat: Re: (szydelko)nici,pytanie
Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez sie ostatnio na nia skusulam, miala zamiar wykorzystac ja na top,
zaczelam szydelkiem nr 3 ale troche to grube wychodzilo wiec
zrezygnowalam..;-((( Teraz robie z niej sweterek azurowy na drutach dla
córci i wychodzi calkiem ladnie. A poza tym swietnie sie z tego robi
.......szkoda tylko ze troche drogawa jest...... jak dla mnie
oczywiscie.......

Pozdrawiam
Sinka
Uzytkownik "KasiaS" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2005-03-31 08:16:54

Od: "Katarzyna " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiłam z Wendy Supreme w zeszłym roku i na szydełku i na drutach. Fajnie
się robi i chyba nie ma większych problemów w noszeniu (robiłam mamie i
kuzynce i nie skarżyły się). Mam w planach jeszcze zakup. Co do ceny to
chyba nie jest tragicznie - inne bawełny są w podobnej a ta przynajmniej
wygląda solidnie. Pozdrawiam Kasia

Bluzka na szydełku z kwiatków badz małych elementów-szukam
hafty polskie
xx Szukam motyla xx
szydełko/ szukam wzoru
xxx szukam xxx