[szydełko] obrusy...

1. Data: 2005-03-07 14:50:43

Temat: [szydełko] obrusy...
Od: Anna Gramatyka <annajulia@_nospam_.gramatyka.info> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie,

Witam serdecznie! Jak nietrudno zgadnąć, jestem tu od niedawna, niedawno
też wróciłam po dość długim czasie do szydełka. No i zamarzył mi się
obrus - najlepiej prostokątny, ale nie bardzo wiem, jak go zrobić :)
Elementy - kwadraty, kółka czy co tam jeszcze - to jest do zrobienia,
natomiast jak się je łączy - nie wiem... Słowem: pomocy! póki mam zapał :)
Proszę o wszelkie wskazówki, wzory, odnośniki itp.
Dziękuję i pozdrawiam!
Ania

ps. archiwum przejrzałam...

1. Data: 2005-03-08 07:19:17

Temat: Re: [szydełko] obrusy...
Od: "Arleta" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> natomiast jak się je łączy - nie wiem... Słowem: pomocy! póki mam zapał :)
> Proszę o wszelkie wskazówki, wzory, odnośniki itp.

Witam!!
Obrus z elementów robi się łatwo i szybko.Każdy element łączysz w ostatnim
rzędzie oczkiem ścisłym.Na wzorkach jest pokazane, w którym miejscu.
Pozdrawiam Arleta

kram z robótkami
[xxx] alfabet z wróżkami kwiatowymi
[ot] po spotkaniu krakowskim