[szydełko] pomoc doświadczonej osoby potrzebna

1. Data: 2005-03-30 08:57:37

Temat: [szydełko] pomoc doświadczonej osoby potrzebna
Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję pomocy osoby wybitnie doświadczonej w szydełkowaniu.
Nabrałam ochoty na bliźniak (linki poniżej), ale mam inną włóczkę niż w
opisie. W opisie właściwie nie ma precyzyjnie podanej włóczki, bo nie ma
grubości. Można wnioskować jedynie po grubości szydełka. Oni zalecają
szydełko 2,5 pewnie chodzi o 2,5mm. Moja włóczka wymaga szydełka co
najwyżej 2, a lepiej wygląda na szydełku 1,6mm. To spora różnica w
grubości.Czy potrafi mi ktoś skorygować ilość potrzebnej włóczki? Tytaj
wymagają w sumie prawie 80dag. Ja mam niestety aż tyle nie mam. Jeśli
uwzględnić różnicę w grubości i skrócić topik do połowy biodra to z ilu
byście zaczynały robić?

http://skocz.pl/ppf

http://skocz.pl/ppg

1. Data: 2005-03-30 15:02:43

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprawdzie ta prosba nie do mnie,bo nie jestem bardzo doswiadczona,tym
bardziej wybitnie,ale mam taka uwage:w opisie jest wloczka bawelniana z
dodatkiem nici /wloczki/ jedwabnej.Bawelna jest dosyc ciezka,nie wiem jak
jedwab. W zwiazku z tym mam uwage;jesli masz "lzejsze" nici,ciensze lub
np.akryl to pewnie trzeba mniejsze ilosci.Najlepiej bedzie,jesli najpierw
zrobi sie sweterek z rekawami,a potem co zostanie/o ile zostanie/przeznaczyc
na topik.I wtedy jego dlugosc mozna dopasowac.

1. Data: 2005-03-30 17:11:40

Od: " Gosia" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilość włóczki zależy również od rozmiaru, sprawdź więc wymiary, bo tu są dane
dla roz.46,
Jeśli masz cieńszą włóczkę i będziesz robić na cieńszym szydełku to będziesz
potrzebowała mniej włóczki,
Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2005-03-31 13:05:11

Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...nospam.kon.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ilość włóczki zależy również od rozmiaru, sprawdź więc wymiary, bo tu są
dane
> dla roz.46,

To rosyjskie 46 ;) odpowiada naszemu 36/38.

Przy szydełku idzie sporo włóczki, wzór jest gęsty i bardzo 'mięsisty' więc
może tyle być potrzebnej włóczki.

1. Data: 2005-03-31 13:06:55

Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...nospam.kon.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To rosyjskie 46 ;) odpowiada naszemu 36/38.

Wybaczcie, że się nie przywitałam ale jestem dzisiaj nieprzytomna.

Pozdrowienia dla Wszystkich
Beata (Beya)

1. Data: 2005-04-01 05:17:51

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Rzezwicki" <n...@r...nospam.kon.pl> napisał w
wiadomości news:d2gst2$osv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wybaczcie, że się nie przywitałam ale jestem dzisiaj nieprzytomna.
>
> Pozdrowienia dla Wszystkich
> Beata (Beya)

Dziękuje za pomocne uwagi.
Mam jasność w temacie. Ponieważ Ada zwróciła mi uwagę na różnicę w ciężarze
włóczek co by wskazywało, że może wystarczyć :-) a Beata na różnicę w
rozmiarach (ja noszę polskie 46) co by wskazywało, że może nawet braknąć
:-( poleciałam do sklepu i co prawda włóczki już nie ma, ale pani mi może
sprowadzić ten sam kolor. Póki co zacznę robić sweterek i jak wyrobię już 10
dag to obmierzę to porządnie i wyliczę ile udało mi się zrobić i ile w
związku z tym jeszcze mi potrzeba. Teraz przynajmniej wiem że warto zacząć
robić.
Dziękuję wszystkim. Znowy sprawdziło się przysłowie, że co dwie (lub
wiecej )głowy to nie jedna.
Gocha

[szydełko] kwiatki z koniakowskich stringów-jak się robi ?
[xxx] szukam kamieniczek
xxx - szukam zachlannie!!!
szukam aktu
xxx linki