[szydełko] poszukiwana koronka w ananaski

1. Data: 2006-03-16 15:28:57

Temat: [szydełko] poszukiwana koronka w ananaski
Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny poratujcie, przeszukałam swoje zbiory i nic. Do wykończenia
sweterka potrzebna mi koronka z motywem ananasków.
Za pomoc będę wdzięczna.
Mój adres bez pułapki: k...@o...pl

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

2. Data: 2006-03-17 10:11:39

Temat: Re: [szydełko] poszukiwana koronka w ananaski
Od: "Justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny poratujcie, przeszukałam swoje zbiory i nic. Do wykończenia
> sweterka potrzebna mi koronka z motywem ananasków.
> [...]

Co znalazłam, wysłałam na priv. Tylko jakaś taka duża ta wiadomość mi się
zrobiła........ mam nadzieję, że nie zapcha Ci skrzynki....

Pozdrawiam Justyna

3. Data: 2006-03-17 10:32:40

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny poratujcie, przeszukałam swoje zbiory i nic. Do wykończenia
> sweterka potrzebna mi koronka z motywem ananasków.

http://glinki.com/?l=hk5nts
Właśnie wrzuciłam do mojego albumu różniaste koronki. Jest też ananasowa,
ale z opisem. Może coś wybierzesz
Aga z Tychów
album
http://glinki.com/?l=yz6r4d

4. Data: 2006-03-17 11:36:46

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wam wszystkim za pomoc. Teraz na pewno coś wybiorę.
Sweterek powinien być gotowy w następnym tygodniu i wtedy z przyjemnością
wam go pokażę.

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

XXX i inne : moge sie pochwalic ?