[szydełko]proszę o pomoc-okrągły obrusik

1. Data: 2006-02-14 01:11:59

Temat: [szydełko]proszę o pomoc-okrągły obrusik
Od: "Ewelina" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłabym niezmiernie wdzięczna za pomoc. Otóż znalazłam wzór i zdjęcie do
pięknego szydełkowego obrusika z gazetki "robótki ręczne" nr 7/02 i chętnie
wzięłabym się do pracy...ale nie mam podanego rozmiaru i ilości włóczki
potrzebej do jego wykonania.Jeśli ktoś posiada w/w gazętkę w swoich zbiorach
byłabym wdzięcza za przesłanie mi tych informacji.
oto link:http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx
?
RubrID=26021&PhotoID=171930&ob=0.
Z góry dziękuję.

2. Data: 2006-02-14 01:16:41

Temat: Re: [szydełko]proszę o pomoc-okrągły obrusik
Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> oto link:http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx
?
> RubrID=26021&PhotoID=171930&ob=0.
Jako że widzę że link nie działa. zostaje mi tylko opis:obrus wykonany z
motywami ananasów, leżacy na miedzianym atłasie, na nim róże i ozdobne pudełko.

3. Data: 2006-02-14 07:11:09

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skrócony link: http://glinki.com/?l=d4suh2
--
Aga z Tychów
album

4. Data: 2006-02-14 07:14:15

Od: "Olgasw" <olgasw@WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako że widzę że link nie działa. zostaje mi tylko opis:obrus wykonany z
> motywami ananasów, leżacy na miedzianym atłasie, na nim róże i ozdobne
pudełko.

link dziala - trzeba tylko skrocic:
http://glinki.com/?l=dbjs88
pozdrawiam
Olgasw

5. Data: 2006-02-14 07:24:47

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@o...pl wrote:
?

> Jako że widzę że link nie działa. zostaje mi tylko opis:obrus wykonany z
> motywami ananasów, leżacy na miedzianym atłasie, na nim róże i ozdobne pudełko.

Link trzeba skrócić. Wejdź na www.glinki.com i tam masz przystępnie po
polsku opisane jak skrócić.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-02-14 08:37:18

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkość ok. 104 cm
Ilość nici ok. 240g perłowobiałych bawełnianych nici dł. 500m/50g, szydełko
nr 0,75-1

7. Data: 2006-02-14 09:43:27

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wielkość ok. 104 cm
> Ilość nici ok. 240g perłowobiałych bawełnianych nici dł. 500m/50g, szydełko
> nr 0,75-1

Bardzo dziękuję,
już lecę po nitki :)

Jaja czas zacząć?