[szydelko] skad wytrzasnac okrag?

1. Data: 2004-07-23 22:19:15

Temat: [szydelko] skad wytrzasnac okrag?
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czasami ogladam to tu to tam serwetki do zawieszenia w oknie rozpiete na
okregu
skad sie bierze takie okregi?
pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-07-23 22:21:28

Temat: Re: [szydelko] skad wytrzasnac okrag?
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasami ogladam to tu to tam serwetki do zawieszenia w oknie rozpiete na
> okregu
> skad sie bierze takie okregi?

na przyklad jak do takiej serwetki (choc to frywolitka a nie szydelko jak
podalam w tytule)
http://www.kaiem.xip.pl/html/index.php?option=com_ak
ogallery&Itemid=26&func=
detail&id=90

kasiatoya

1. Data: 2004-07-24 06:56:13

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasami ogladam to tu to tam serwetki do zawieszenia w oknie rozpiete na
> okregu
> skad sie bierze takie okregi?
> pozdrawiam
> kasiatoya

Witaj
Najczęściej to robi się to samemu lub z niewielką pomocą męża. Trzeba kupić
drut albo kawałek kabla w środku którego są miedziane druty, formuje się
koło i lutuje. Kabel można kupić pewnie w każdym sklepie elektrycznym.

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2004-07-24 07:10:20

Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasami ogladam to tu to tam serwetki do zawieszenia w oknie rozpiete na
> okregu
> skad sie bierze takie okregi?

Mozesz znalezc jeszcze jakas firme produkujaca oswietlenie, a dokladniej stelarz
do abazurow lub stelarze oraz abazury i spytac czy by nie sprzedali.
Wtedy to tez byloby z drutu, ale byloby ladnie pomalowane (najprawdopodobniej
proszkowo) i pozadnie okragle, bo to sie robi na jakiejs formie (o ile dobrze
pamietam).
Pozdr.

Sylwia (Lodz)

1. Data: 2004-07-24 14:33:21

Od: "dorota" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasami ogladam to tu to tam serwetki do zawieszenia w oknie rozpiete na
> okregu
> skad sie bierze takie okregi?
> pozdrawiam
> kasiatoya

Czesc,
Do rozpinania serwetek na kolach sluzy cienka fizbina w kolorze bialym.
Laczy sie ja za pomoca takiej specjalnej koncowki.Dzisiaj na pokazie na
Ursynowie / o ktorym wspominalam/ pani pokazywala jak to sie robi.
Niestety nie robilam zdjec, a powinnam.Wtedy moglabym zademonstrowac.
Popytaj sie w swojej pasmanterii o cienka fizbine i koncowke do niej .
Zrob okrag i rozepnij swoja prace. To na prawde nie jest trudne.
Pozdrowienia
dorota

1. Data: 2004-07-24 15:06:52

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za podpowiedzi :)
kasiatoya

1. Data: 2004-07-28 13:00:28

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasami ogladam to tu to tam serwetki do zawieszenia w oknie rozpiete na
> okregu
> skad sie bierze takie okregi?
> pozdrawiam
> kasiatoya

Ja również miałam podobny problem (choć zminimalizowany)obrabiając zdjęcie dla
mojej chrześniaczki. Do tego celu wykorzystałam rant kubka po dużym kefirze lub
jogurcie, zdaję sobie sprawę, że na dekorację okienną może średnica być za mała
ale za to można zrobić np. 3 motywy o podobnej tematyce.

1. Data: 2004-08-08 19:44:08

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

/.../
> [...]
> drut albo kawałek kabla w środku którego są miedziane druty, formuje się
> koło i lutuje. Kabel można kupić pewnie w każdym sklepie elektrycznym.

...albo idzie do chyba najdroższego sklepu w Berlinie i kupuje po 1 euro
najmniejszy rozmiar, lub odpowiednio drożej większe (wczoraj byłam wracając
z wakacji i widziałam na własne oczy)

Mycha

cuda się zdarzają ;)
[Frywolitki] strony z instrukcjami
bolerko do małej czarnej-ma ktoś schemacik?
frywolitki - pomocy!!!
[xxx] obrazki do łazienki