[szydelko] sliczna bluzka

1. Data: 2004-06-17 12:49:25

Temat: [szydelko] sliczna bluzka
Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako, ze jestem na etapie poszukiwania różnych topow, bluzek , kapeluszy
i torebek znalazlam fajną bluzeczkę:
zdjecie:
http://pattern.meilaodiy.com/2003/11/200311220612063
4361.jpg
schemat:
http://pattern.meilaodiy.com/2003/11/200311220612159
0361.jpg
--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-06-18 06:28:24

Temat: Re: [szydelko] sliczna bluzka
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> napisał w wiadomości
> Jako, ze jestem na etapie poszukiwania różnych topow, bluzek , kapeluszy
> [...]

Jestem przekonana, ze bluzeczka ta była też w polskim wydaniu Diany albo
Swetrów.

Kasia

1. Data: 2004-06-18 10:26:24

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to byla "Mala Diana" 06/2003

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-07-12 13:24:00

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> pozdrawiam serdecznie b.
> przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

Witam!
Właśnie postanowiłam zrobić sukienkę korzystając z tego wzoru dla dziewczynki
z "nici wstążkowej" "tasiemkowej" ale po rozpracowaniu łączenia kwiatków ze
sobą bez przecinania nitki natykam się na problem, mianowicie taki - jak
dorobić środki między wzorami kwiatowymi czy ktoś może mnie oświecić czy tutaj
muszę ową nić przerwać?

1. Data: 2004-07-12 13:31:08

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako, ze jestem na etapie poszukiwania różnych topow, bluzek , kapeluszy
> [...]

Właśnie skończyłam tą bluzeczkę! Dokonałam małych modyfikacji: jest bez
frędzli, do łączenia dużych elementów nie stosowałam słupków,
tylko "bezpośrednio za pomocą łańcuszków" połączyłam, wypełnienia to kółeczko
z 5 oczek i "płatki" z 6 oczek każdy. Nie wiem czy przejrzyście opisałam,
zawsze łatwiej pokazać:-)
Aha, bluzeczkę wykonałam z białej bawełny tasiemkowej.

Pozdrowienia Ola

1. Data: 2004-07-12 13:38:05

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawsze łatwiej pokazać:-)
> Aha, bluzeczkę wykonałam z białej bawełny tasiemkowej.

za cenne wskazówki ja nienawidzę wykonywać prac z części które później trzeba
łączyć, myślę ze dokonam podobnych modyfikacji ale mam jeszcze jedno pytanie ,
ponioeważ jeśli chodzi o żeczy to jest mój debiut powiedz proszę po wykonaniu
pracy jakoś specjalnie się tę bluzkę naciąga np. tak jak serwetki? Mam dylemat
ponieważ moje serwetki zawsze urosną a co z bluzką?
Jeszcze raz dziękuję.

1. Data: 2004-07-12 13:45:22

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga, nie jestem expertem szydełkowym, też się uczę ("Przechodzę" od serwetek i
szali do bluzeczek), ale ja lekko naciągam (i ciut zwilżam) podczas prasowania
poszczególne części bluzeczki. Nie wiem jak to robią inne Forumowiczki:-)

Ola

Jak się szyje gorset
Jak się szyje gorset
gorset
[szydełko] - czy ktoś na schemat do tej bluzki ????
Burda