szydelko spodnica

1. Data: 2007-01-16 11:16:23

Temat: szydelko spodnica
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam was drogie kobietki
czy ktoras z dobrych duszyczek posiada wyrazniejszy schemat tej
spodnicy? bo na tej stronie jest ,ale nie potrafie go odczytac,a i czy
mozecie mi powiedziec jak bede wygladala w takiej kiecce w rozmiarze
xxl? pozdrawiam kasias
http://lodia.ru/forum/index.php?act=module&module=ga
llery&cmd=si&img=668

2. Data: 2007-01-16 11:52:17

Temat: Re: szydelko spodnica
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-01-2007 o 12:16:23 kasia <k...@i...pl> napisał:

> [...]
> spodnicy? bo na tej stronie jest ,ale nie potrafie go odczytac,a i czy
> mozecie mi powiedziec jak bede wygladala w takiej kiecce w rozmiarze

kiedys zaczelam robic ta kiecke, ale te ananaski mi sie nei podobaly, wiec
robilam ze zwyklych znalezionych w pierwszej lepszej ksiazce szydelkowej:
http://www.wroclawianki.art.pl/spotkania/index.php?s
potkanie=2006-08-12&foto=sierpien32.jpg&
wydaje mi sie, ze bedziesz wygladac dobrze, jesli spodniczke zrobisz
waska.. tzn prosta :) pozdrowionka :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://www.wroclawianki.art.pl/

3. Data: 2007-01-16 13:08:35

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

kasia napisał(a):
> [...]
> spodnicy? bo na tej stronie jest ,ale nie potrafie go odczytac,a i czy
> mozecie mi powiedziec jak bede wygladala w takiej kiecce w rozmiarze

Koniecznie prostą i chyba jednak lepiej robić te pierwsze
ananaski, bo są bardziej podłużne czyli wydłużają optycznie
sylwetkę a te drugie podane przez Dorotę chyba trochę za
pękate jak dla rozmiaru XXL

4. Data: 2007-01-16 13:10:04

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka napisał(a):
> [...]
> są bardziej podłużne czyli wydłużają optycznie sylwetkę a te drugie
> podane przez Dorotę chyba trochę za pękate jak dla rozmiaru XXL

A schemat do tych masz stronę wcześniej:
http://lodia.ru/forum/index.php?act=module&module=ga
llery&cmd=si&img=669

5. Data: 2007-01-16 13:26:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> spodnicy? bo na tej stronie jest ,ale nie potrafie go odczytac,a i czy
> mozecie mi powiedziec jak bede wygladala w takiej kiecce w rozmiarze

Sama mam nadwage i z doswiadczenia wiem, ze spódnice na szydelku robione
niestety pogrubiaja i to solidnie, nawet jesli nie sa jeszcze powypychane na
wszystkie strony. Stad tez wole robic swetry czy kamizelki.

B.

6. Data: 2007-01-16 15:35:20

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik R@blinka napisał:

llery&cmd=si&img=668

> A schemat do tych masz stronę wcześniej:
> http://lodia.ru/forum/index.php?act=module&module=ga
llery&cmd=si&img=669
wiem ze schemat jest ,ale jest nieczytelny niestety
:(
kasias

7. Data: 2007-01-16 16:34:28

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

kasia napisał(a):

llery&cmd=si&img=669
> wiem ze schemat jest ,ale jest nieczytelny niestety
> :(
> kasias

A nie dasz rady na jego podstawie coś pokombinować?
Można przecież popróbować na jakiejś starej włóczce...

8. Data: 2007-01-19 18:27:03

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie się wydaje,że to zależy od tego jak się ktoś w tym czuje.Kiedyś
przeglądajac rosyjskie forum zapisałam sobie zdjęcie spodnicy na dosyć
tęgawej pani mającej ,jak dobrze pamiętam ok. 120 cm w biodrach/albo robiła
na taką szerokość/.Dla potwierdzenia chciałam znaleźć ten wątek,ale
przeraziła mnie ilość stron,którą muszę przeszukać.Może wystarczy samo
zdjęcie,a spódnica wygląda tak:
http://ada2.fotosik.pl/albumy/32121.html#e
Mnie sie podoba i wcale nie pogrubia.

9. Data: 2007-01-19 18:29:49

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam,zły link podałam/do całego albumu/
Ma być taki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/860b3e5efe
548477.html

10. Data: 2007-01-19 18:34:49

Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Ada napisał(a):
> [...]
> na taką szerokość/.Dla potwierdzenia chciałam znaleźć ten wątek,ale
> przeraziła mnie ilość stron,którą muszę przeszukać.Może wystarczy samo

Spódnica może i fajna, ale nie bardzo wiem jak to się ma do
puszystości... Pokazałaś zdjęcie na którym spódnica wisi na
"wieszaku" więc niby skąd ta pewność że na tęższej osobie
będzie dobrze leżeć...

Albo nie dość wyraźnie napisałaś albo ja nie do końca
zrozumiałam...

Kraków - szukam
Ocieplacz do jajek
Ciekawe pomysły! Oceńcie same