[szydełko] sukienkowa ciekawostka

1. Data: 2003-05-05 23:25:09

Temat: [szydełko] sukienkowa ciekawostka
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=12794414

Wiosenne pozdrowienia
Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-05-06 05:34:14

Temat: Re: [szydełko] sukienkowa ciekawostka
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=12794414

Odwazna ta sukienka ;) A da sie w niej krok zrobic?

Tusia

1. Data: 2003-05-06 06:35:18

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odwazna ta sukienka ;) A da sie w niej krok zrobic?
Krok moze i sie da :-))))
Zastanawiam sie, jak to bedzie wygladalo po praniu ? Czy suszenie na modelce
? ;-)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-05-06 09:15:16

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Krok moze i sie da :-))))
> Zastanawiam sie, jak to bedzie wygladalo po praniu ? Czy suszenie na
modelce
> ? ;-)

hihihi, hehehe, całkiem niezły towarek: ten pod spodem i ten na wierzchu.
Ja niestety nie kupie, bo mogłabym czasami wylecieć bokami ;-P

wkn

1. Data: 2003-05-06 14:38:15

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

yh yh
ciekawe co by mój slubny powiedzial gdybym sie tak wybrała na miasto.
co jednak nie przeszkadza że sama sukienka mi sie podoba!
Kasia Rzeszów

1. Data: 2003-05-06 16:49:27

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> yh yh
> ciekawe co by mój slubny powiedzial gdybym sie tak wybrała na miasto.
> co jednak nie przeszkadza że sama sukienka mi sie podoba!
> Kasia Rzeszów

Ty sobie lepiej wyobraz, co by sie stalo, gdyby Ci na miescie oczko w tych
azurach puscilo, hyhyhy

wkn ;-)

1. Data: 2003-05-06 17:50:15

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=12794414
>
> Wiosenne pozdrowienia
> Pusia(Białystok)

No to sobie dorobilam... pokazalam te bluzeczki (ten sam sprzedajacy) mojej
przyjaciolce i zapalala miloscia do takiej i oczywiscie ja ja mama zrobic
:(. Serwetki to pikus, ale takie cos... kiedys biegaly tutaj wzory na takie
"topy" , jesli ktos ma to bylabym bardzo, bardzo wdzieczna...

Pozdrawiam,
Tusia

1. Data: 2003-05-16 21:25:24

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> >

> Ty sobie lepiej wyobraz, co by sie stalo, gdyby Ci na miescie oczko w tych
> azurach puscilo, hyhyhy
>
> wkn ;-)

zaraz przewidujecie same katastofy, a to oczko pojdzie, co zostanie z tego po
praniu itd. a sukienka jest po prostu sliczna i ktos w nia wlozyl troche
roboty, pewnie ze trzeba miec figure zeby ja zalozyc ale mysle ze niejedno
zazdrosne oko by rwala - sukienka, a nie towar w srodku.
Z wisennymi pozdrowieniami

LUBLIN spotkanie
7ya
wrocławskie spotkanie