[szydelko] super ubranka!!!!! bluzki i sukienki

1. Data: 2004-07-12 15:16:19

Temat: [szydelko] super ubranka!!!!! bluzki i sukienki
Od: "fanaberyjka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam taka stronke jakiegos chinskiego sklepu
wiec niestety bez schematow
ale ubranka cudowne!!!!
dlugo sie otwiera ale warto!!
tutaj link do strony po chinsku mozliwe ze da sie dokopac do wiekszej ilosci
zdjec tylko dlugo to trwa jak sie nie zna chinskiego :( )
http://www.swesty.cn/
http://www.swesty.cn/class.asp?aid=27&nid=462
http://www.swesty.cn/class.asp?aid=27&nid=460
http://www.swesty.cn/recommend.asp
http://www.swesty.cn/sold.asp
http://www.swesty.cn/class.asp?aid=27&nid=441
http://www.swesty.cn/class.asp?aid=27&nid=440

a tu stronka po angielsku, niestety zdjec na tej stronie nie da sie
powiekszyc :(
http://www.swesty.com/en/product.htm

ja zachorowalam na te sukienki
http://www.swesty.cn/product.asp?id=688
http://www.swesty.cn/product.asp?id=699
ale chyba bedzie musiala jeszcze dlugo poczekac bo jak na razie mam na
koncie tylko jedna bluzke na szydelku :) wiec to nie moja liga niestety...

a teraz robie sobie bluzeczke:
http://www.swesty.cn/product.asp?id=501
mam wieksze zdjecie tej bluzki
znalazlam gdzies na chinskiej stronie ale nie umiem znalezc jeszcze raz :)
jakby ktoras z was byla zainteresowana to moge wyslac na priv (niestety nie
mam stronki www na ktora moglabym wrzucic)
zdjecie jest na tyle dobre ze nawet ja doszlam jak sie to robi :) chyba nie
jest bardzo trudna

pozdrawiam
fanaberyjka