[szydelko] swiatecznie, ale... :)

1. Data: 2004-03-31 12:52:01

Temat: [szydelko] swiatecznie, ale... :)
Od: "Milou" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda wiem, ze w najblizszym czasie zblizaja sie zupelnie inne swieta,
ale jak juz znalazlam te cudenka, to czemu ich nie pokazac ;)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=27541&p
=1

Pozdrawiam,
Milou (Krakow)

1. Data: 2004-04-05 12:00:34

Temat: Re: [szydelko] swiatecznie, ale... :)
Od: "Hanusia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co prawda wiem, ze w najblizszym czasie zblizaja sie zupelnie inne swieta,
> ale jak juz znalazlam te cudenka, to czemu ich nie pokazac ;)
> [...]

super!
takie zwierzątka są zdecydowanie całoroczne!

dzięki!
zwłaszcza w imieniu dzieciaków co mnie męczą o takie zwierzaczkowe
bryloczki.
tylko jak ja to wszystko przetłumaczę:(

pozdrawiam
Hanusia

[OT] HELP= niefajne maile z op.pl
witam :)
[druty] projektowanie dzianiny - program komputerowy
[inne] Strusie pisanki
[szydełko] Nowa książka