[szydełko]szukam serwetek "kawowych"

1. Data: 2005-08-11 09:35:36

Temat: [szydełko]szukam serwetek "kawowych"
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :)
Może macie w swoich zbiorach jakieś małe kawowe serwetki? Moze z
motywami kawy, ziarenka byłyby super,moze młynka, filiżanek albo czegos
w tym stylu. Albo maleńkie okrągłe, takie akurat pod filiżanki? Jeśli
coś macie, to bardzo poproszę o podesłanie :)
A teraz napiszę, dlaczego właśnie mój nowy pomysl to serwetki kawowe :)
Wszystko dlatego, że zamówiłam w Kolorowym motku brązowe niteczki Kaja.
Zamówilam je na top (tutaj początek:
http://www.kroowka.prv.pl/f_top_brazowy.htm ) i bardoz mi sie te kolory
podobają i bardoz mi sie kojarzą z kawą :) czarną, z mleczkiem, mrożoną
hihi No i stwierdzilam, że cudne byłyby z nich kawowe serwetki. Np małe
filetowe w ziarenka kawowe... ciekawe czy takie wzory wogóle istnieją?
więc jakbyście miały coś fajnego, to poproszę zapchać mi skrzynkę :)
Bede bardzo wdzięczna :)
Pozdrawiam serdecznie
Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2005-08-11 14:11:45

Temat: Re: [szydełko]szukam serwetek "kawowych"
Od: "IDA" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> filetowe w ziarenka kawowe... ciekawe czy takie wzory wogóle istnieją?
> więc jakbyście miały coś fajnego, to poproszę zapchać mi skrzynkę :) Bede
Witam !
Ja też bym prosiła o taki schemacik serwetek pod serwis kawowy.
Pozdrawiam
Ida

3. Data: 2005-08-11 17:04:03

Od: Edytka <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka napisał(a):
> [...]
> filetowe w ziarenka kawowe... ciekawe czy takie wzory wogóle istnieją?
> więc jakbyście miały coś fajnego, to poproszę zapchać mi skrzynkę :)

Olu
poslalam cos na priva, co prawda to sa wzory na firaneczki i zazdrozki,
ale z "kawowym" motywem :)))
Moze sie przyda i cos przerobisz sobie.

--
Pozdrawiam:
Edyta

4. Data: 2005-08-11 19:03:35

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/e3zb4
Małe i urocze, może się przyda?
pzdr
Mampka

5. Data: 2005-08-12 07:22:12

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:
> Cześć :)
> Może macie w swoich zbiorach jakieś małe kawowe serwetki? Moze z

Dzięki dziewczyny :) Wszystko zachomikowałam :) Jakbyście jeszcze coś
miały, to jeszcze zawsze mogę przygarnać hihihii
Edytko, najbardziej mi sie te kawowe rzeczy na zazdrostkach podobają :))))
Pozdrawiam serdecznie
Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

[OT] WOŚP ???
xxx
[xxx] Mother of Innocence-cos pieknego !
[druty] wzory: sweterki, czapki, pingwin..
xxx Paula Vaughan