[szydelko] szukam wzoru margaretek lub podobnych

1. Data: 2004-05-10 07:29:51

Temat: [szydelko] szukam wzoru margaretek lub podobnych
Od: "Aska" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,

Potrzebuje wzor malych kwiatuszkow ( na stringi) hihihi
Margaretki uwielbiam ale moga byc inne
Z gory serdecznie dziekuje

Zycze wszystkim milego tygodnia i pozdrawiam serdecznie

Aska

1. Data: 2004-05-12 17:44:24

Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuje wzor malych kwiatuszkow ( na stringi) hihihi
> Margaretki uwielbiam ale moga byc inne
> Z gory serdecznie dziekuje

Wyslalam kilka.

Drożdżóweczka (Kraków)

1. Data: 2004-05-12 19:30:45

Od: "krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> napisał:

> Wyslalam kilka.
>
> --
> Pozdrawiam
>
> Drożdżóweczka (Kraków)

Czy ja również moge się uśmiechnąć ? Bardzo proszę.
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-05-13 09:36:09

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ja również moge się uśmiechnąć ? Bardzo proszę.

i ja, i ja!! :-)))))
(a jedne koniakowskiew nie wytrzymalam i zamowilam z ich stronki :))
Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-05-13 15:01:20

Od: "krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja również moge się uśmiechnąć ? Bardzo proszę.
> Krystyna z Rybnika

Bardzo dziękuję za prześliczne kwiatuszki. Na pewno je wykorzystam ale na
stringi to chyba się nie nadają.
Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika

Obrusy haftowane krzyżykami
papierowa gwiazdka choinkowa
[szydełko] krochmalenie dużego "produktu"
Książka 3D, haft płaski
[OT?] Tluste plamy - jak usunac