<szydełko> usztywnianie

1. Data: 2005-11-08 20:36:16

Temat: <szydełko> usztywnianie
Od: "Renata z Zielonej Góry" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czym usztywnic aniołki aby nie zżółkły??

w całej swej "mądrości" zrobiłam to lakierem do włósów ...tym ecri to nie
zaszkodziło ale niektóre białe zrobiły się kremowe :(

2. Data: 2005-11-08 22:51:55

Temat: Re: <szydełko> usztywnianie
Od: "M&M" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie lepiej zrobić to krochmalem, po babcinemu.
Jest jeszcze krochmal w sprayu w pasmanteriach.

Pzdr
Magdalena M.

Użytkownik "Renata z Zielonej Góry" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dkr27v$esr$1@inews.gazeta.pl...

3. Data: 2005-11-09 05:40:28

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj watek "Nieziemsko piekne dzwonki " z 7 listopada,lub zerknij na
opis nad dzwonkami tutaj:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=104231
Pozdrawiam
Pusia

4. Data: 2005-11-09 07:11:02

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005 20:36:16 +0000 (UTC), "Renata z Zielonej Góry"
<k...@g...pl> wrote:

>czym usztywnic aniołki aby nie zżółkły??
>
>w całej swej "mądrości" zrobiłam to lakierem do włósów ...tym ecri to nie
>zaszkodziło ale niektóre białe zrobiły się kremowe :(

W sklepach chemiczno-kosmetycznych można kupić ługę w apryskiwaczu i w
płynie (4-6 zł).
Pierwsza jest za słaba na aniołki ale nadaje sie do lekkiego
uszywniania firanek i obrusów podczas prasowania, za to druga jest
dobra do ozdób świątecznych, nic nie zżółkie a dodatkowo preparat
dodaje białym wyrobom blasku.
Moolinea

5. Data: 2005-11-09 07:16:12

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Również polecam krochmal, moje 2-letnie aniołki nadal są bardzo sztywne i białe.
Próbowałam usztywniać cukrem jak radziła Pusia i inne dziewczyny, owszem
wszystko było bardzo sztywne, ale nie byłam zadowolona z wyglądu aniołków.

Dodam jeszcze że używam bardzo gęstego krochmalu.
pozdrawiam
Lucy z Zabrza

6. Data: 2005-11-09 17:08:05

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zakupiłam do moich aniołków krochmal w sprayu (o nazwie Luxi) i
jestem bardzo zadowolona mimo, że trzeba parę razy spryskać, najlepiej nad
wanną (ja przypinam je potem do krótkiej firanki i sobie tak schną) Jest to
wygodniejsze niż to ciągłe gotowanie krochmalu, no i nie trzeba nawet
naciagać, nie ma też zacieków. Naprawdę super. Niestety mam w domu
"rezydentów' w postaci mrówek faraona więc wersja z cukrem odpada.
HaNo
Użytkownik "Moolinea" <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uszywniania firanek i obrusów podczas prasowania, za to druga jest
> dobra do ozdób świątecznych, nic nie zżółkie a dodatkowo preparat

Powitanko
proszę o pomoc!
Przelicznik_mulin
Prosze o pomoc przy kwiatuszkach (szydelko)
[druty] Świąteczne skarpety