[szydełko]witraże

1. Data: 2005-09-04 20:19:10

Temat: [szydełko]witraże
Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kończę własnie robienie na szydełku motyla, którego znalazłam
dzięki grupie ale mam problem bo jest to witraż a nie wiem gdzie i jak
zrobić kółko. Musi ono miec ok 35 cm tak wyczytałam w opisie.
Czy któras z Was robiła takie kółko sama i z czego najlepiej zrobić?
Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam

Aga

2. Data: 2005-09-05 09:30:36

Temat: Re: [szydełko]witraże
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> zrobić kółko. Musi ono miec ok 35 cm tak wyczytałam w opisie.
> Czy któras z Was robiła takie kółko sama i z czego najlepiej zrobić?
> Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

zobacz tu:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.robotki-reczne&tid=7635417

a przy okazji chciałam Cię prosić o schemat tego motylka

Kanwa
xxx obrazy stacji Drogi Krzyżowej
[szydelko] topik cudenko tylko schematu nie widac
Na odsiecz Pusi (Annie's Favorite...)
xxx ślubne obrazki