[szydełko] wzięło mnie dzięki a&e... :-)

1. Data: 2004-01-07 07:30:20

Temat: [szydełko] wzięło mnie dzięki a&e... :-)
Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was bardzo serdecznie :-)
Od Świąt a w zasadzie od tej bombki (helikopterka) mam fioła na punkcie
szydełka. Nie wiem co mi się stało, ale jedno jest pewne- zaraziła mnie tym Ewa
(a&e). Niektóre z Was zamieszczają tu linki do rosyjskiego forum z wzorami
szydełkowymi, wsród nich są sukienki i bluzeczki... Normalnie zwariowałam :)))))
Zaraz po sesji zabieram się do szydełkowej sukienki. Mam nadzieję, żę mi
wyjdzie.

I mam jedną prośbę- proszę o więcej linków do szydełkowych ubranek. Troszkę już
mam, ale jestem żądna!!!!!! Chcę więcej :))))))))

Pozdrawiam wszystkich zakręconych
Iza ze Szczecina :-)

1. Data: 2004-01-07 08:45:24

Temat: Re: [szydełko]wzięło mnie dzięki a&e... :-)
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2004-01-07 at 08:30, Izabelka wrote:

> I mam jedną prośbę- proszę o więcej linków do szydełkowych ubranek. Troszkę
juĹź
> mam, ale jestem żądna!!!!!! Chcę więcej :))))))))

Ty uwazaj, zeby to sie nie przerodzilo w manie zbierania wzorow nie
polaczona z mania tych wzorow realizowania ;) Jakis czas temu tak
namietnie zbieralam wzory, ze nie mialam czasu na robienie ;)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-07 08:49:09

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj mam nadzieję, że tak nie będzie. Jestem zawziętą xxx i wiem jak to było przy
zbieraniu wzorów xxx. Nie mogłam sie obrobić.
Tu mierze siły na zamiary i mam zamiar wyszydełkowac póki co sukienkę. A wzory
czy też propozycje chętnie przyjmuje :-)

Pozdrawiam
Iza ze Szczecina.

1. Data: 2004-01-07 08:53:58

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabelka wrote:

> [...]
>
> I mam jedną prośbę- proszę o więcej linków do szydełkowych ubranek. Troszkę już
> mam, ale jestem żądna!!!!!! Chcę więcej :))))))))

hi, hi, hi
a meza masz, bo czasami szydelko rozwodem grozi....

cieplutkie pozdrowionka
Ewa co krzyzykuje ale szydelko caly czas w sercu nosi

1. Data: 2004-01-07 09:42:35

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a meza masz, bo czasami szydelko rozwodem grozi....

no mam, mam...
ale mąż nie robi awantur o "dziabanie" :-)
Także rozwód niegroźny, a przynajmniej nie z powodu szydełka ;-)

Raz jeszcze proszę o linki do szydełkowych ubranek :-)

Pozdrawiam
Iza ze Szczecina

1. Data: 2004-01-07 10:13:22

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raz jeszcze proszę o linki do szydełkowych ubranek :-)

Izabelka lataj po tej stronie ile sie da, tam tego jest mnostwo, tylko
trzeba troche "na czuja" chodzic...
http://www.7ya.ru/photos/index-private.asp

ja niestety linkow niewiele mam, raczej posciagane juz wzory, ale moge
cie raczyc na skrzynke tylko szkoda ja tak od razu zapchac...
pozdr
Ewa

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=165097
kliknij jak obejrzysz na zielony napis, tam znajdziesz schemat i kilka
innych kiecek

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=170081
schemat do tego co wyzej i jeszcze jedna kiecunia

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25757&PhotoID=169128
a do tej nie ma schematu :-(

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=26798&p
=1
a moze szydelkowy naszyjnik?

a reszta na plytkach albo bez linkow :-(

1. Data: 2004-01-07 10:28:22

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabelka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> I mam jedną prośbę- proszę o więcej linków do szydełkowych ubranek.
Troszkę już
> mam, ale jestem żądna!!!!!! Chcę więcej :))))))))

A tu jest szydełkowe meila :
http://www.meilaodiy.com/bbs/list.asp?boardid=30 ;);)
Co prawda w wielu postach są tylko prace, ale schematy też sie zdarzają,
poza tym można pisać do dzieczyn z prośbą o schematy - z reguły nie ma
problemu :)POwodzenia i miłego ściągania :)
Pozdr
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2004-01-07 10:42:20

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa, naszyjniki Extra... nie wszystkie rzecz jasna, ale większośc to po prostu
cuda. Srebrną sukienkę już widziałam, ale wydaje mi sie, że jest to wyższa
szkoła jazdy. Z reszta napisze do Ciebie na priv, to sie jakoś dogadamy :-)

Pozdrawiam
Iza ze Szczecina :-)

1. Data: 2004-01-07 10:47:40

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Izabelka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Troszkę już

I jeszcze jeden link "chiński" : http://www.weavehappy.com Trochę tam po
omacku się chodzi, ale jak się już znajdzie, to trochę jest, choć przyznaję,
że dopiero na to wpadłam i ni wiem czy ciuszki też... Na razie widziałam
jedną czapeczkę, stroje dla Barbie i kilka serwetek...
Aneczka

1. Data: 2004-01-08 09:48:09

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> mam, ale jestem żądna!!!!!! Chcę więcej :))))))))
>
> Pozdrawiam wszystkich zakręconych
> Iza ze Szczecina :-)

Witam-obecnie też jestem na etapie szydełkowania ( duży ,okrągły obrus techniką
brugijską z elementami koronki irlandzkiej )i planuję zrobić jakies szydełkowe
ubranko też tymi technikami a jak Julka poduczy mnie makramy, to może i
techniką makramową. Polecam stronę <http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?
login=layma2003&RubrID=28160> a szczególnie kolejne numery Dupletów. Są tam
liczne propozycje czasami bardzo przeładowanych modeli ale myślę, że można
wykorzystać wiele schematów na np. elementy koronki irlandzkiej. Pozdrawiam-
ania z Konstancina

szydełkowe misie
[xxx] St Petersburg... jak ocenić mulinę????? + tygrys
[xxx] alfabet z Kubusiem Puchatkiem
czasopisma robótkowe
[xxx] Dimensions Christmas Ornaments