[szydelko] znalazlam filizanke!

1. Data: 2003-05-27 13:31:35

Temat: [szydelko] znalazlam filizanke!
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W szale "kurzych" poszukiwan natknelam sie na wzor szydelkowej filizanki:
http://www.hot.ee/bn/accessories/a01.htm
Problem jednak w tym, ze moim rosyjskim jest dosc kiepsko. Czy ktoras z
"poliglotek" mnie poratuje? :)

Pozdrowionka :)
Magda

1. Data: 2003-05-27 13:38:36

Temat: Re: [szydelko] znalazlam filizanke!
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.hot.ee/bn/accessories/a01.htm
> Problem jednak w tym, ze moim rosyjskim jest dosc kiepsko. Czy ktoras z

Oj dzięki Ci kochana,
właśnie mialam się pytać czy ktoś nie zna stron, do tych śliczności, które
podałam poniżej w linku:-)
Ale ja no cóż, rosyjski mi nie leży więc jakby ktos miał gdzieś po polsku
albo poratował mnie
byłbym też wdzieczna , chodzi mi przede wszystkim o podstawowe zwroty jesli
chodzi o szydełko, jest mase wzorów ,
na kwiaty , które mnie oczarowały ;-)
SaNi
znów proszę o przedłużenie doby o jakieś 24 godzny ;-)

1. Data: 2003-05-28 14:18:00

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam te filizanke i spodeczek, do tego cukierniczke i dzbanuszek na
smietanke na dzien Matki, Mama Zachwycona. Dziewczyny dajcie mi ze dwa dni,
to przetlumacze, bo teraz mam tki zasuw jak strus pedziwiatr :-)

Grazyna

kwiaty ;-p
do Oli z Gdańska
XXX cudo :-)