[szydelko] zwierzaki - kolejna prosba o tlumaczenie

1. Data: 2003-05-27 13:39:41

Temat: [szydelko] zwierzaki - kolejna prosba o tlumaczenie
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z dziewczyn znajacych rosyjski moglaby to rozpracowac:
http://www.hot.ee/bn/accessories/a06.htm

Pozdrowionka i z gory dzieki za pomoc :)
Magda

1. Data: 2003-05-27 22:55:21

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoras z dziewczyn znajacych rosyjski moglaby to rozpracowac:
> http://www.hot.ee/bn/accessories/a06.htm
>
> Pozdrowionka i z gory dzieki za pomoc :)
> Magda

Mnie to wrzuca stronę, bo ja wiem, może fińską ? Ale na pewno nie rosyjską.
Jandulka

1. Data: 2003-05-28 06:18:42

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie to wrzuca stronę, bo ja wiem, może fińską ? Ale na pewno nie
rosyjską.

Hmm, jak dla mnie "bukwy" wygladaja na rosyjskie :)
Jesli chcesz, moge Ci to zgrac do pliku worda i wyslac.

Magda

1. Data: 2003-05-28 06:24:53

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie bez wątpienia jest to rosyjsjki język. Któraś z dziewczyn miała na
swojej stronie słowniczek skrótów. Może były tam też rosyjskie?
Gocha

1. Data: 2003-05-28 06:36:40

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoras z dziewczyn znajacych rosyjski moglaby to rozpracowac:
> http://www.hot.ee/bn/accessories/a06.htm
>
> Pozdrowionka i z gory dzieki za pomoc :)
>  Magda

O rrrany, jakie fajne... Ale czy to ma jakies zastosowanie praktyczne?

Kot

1. Data: 2003-05-28 06:55:19

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

J...@o...pl :

> Mnie to wrzuca stronę, bo ja wiem, może fińską ? Ale na pewno nie
> rosyjską. Jandulka

Spróbuj będąc na stronie ustawić sobie kodowanie - jeżeli używasz IE to -
Widok - Kodowanie - Cyrylica (Windows).

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-05-28 06:59:23

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj będąc na stronie ustawić sobie kodowanie - jeżeli używasz IE to -
> Widok - Kodowanie - Cyrylica (Windows).

Wlasnie dostalam te wzorki w wersji angielskiej (ze strony
www.freepatterns.com), wiec dziekuje wszystkim za pomoc i ew. moge podeslac
ten plik osobom zainteresowanym (prosze info na priv). Zaraz sprawdze, czy
tej filizanki tez przypadkiem nie ma na www.freepatterns.com.

Pozdrowionka :)
Magda

1. Data: 2003-05-28 07:45:33

Od: Ewa Zimkowska <e...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O rrrany, jakie fajne... Ale czy to ma jakies zastosowanie praktyczne?
>
> Kot

Hm, wygląda na to, że jest na prąd - może to lampki?

Ewa (Wrocław)

1. Data: 2003-05-28 07:51:20

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rosyjską.
>
> Hmm, jak dla mnie "bukwy" wygladaja na rosyjskie :)
> Jesli chcesz, moge Ci to zgrac do pliku worda i wyslac.

Dzięki, po prostu miałam złamany link i wychodziłam na stronę główną. Teraz
widzę
Jandulka

1. Data: 2003-05-28 07:57:29

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> O rrrany, jakie fajne... Ale czy to ma jakies zastosowanie praktyczne?
>
> Kot

Kocie szanowny, tu masz swoje poszukiwane i całkiem przystojne lalki
szydełkowe:

http://www.hot.ee/bn/toys.htm
Jandulka

[szydelko] znalazlam filizanke!