szydełkowe aniołki?

1. Data: 2002-12-08 08:13:48

Temat: szydełkowe aniołki?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kobitki, a ja po krzyzykach, frywolitkach, zapragnęłam jeszcze naumieć się
robić szydełkowe aniołki... Na Warszawskim spotkaniu w ostatni piątek
zapomniałam zapytać czy tkoś robił aniołki... Samego posługiwania się
szydełkiem, to się nauczę, bo materiałów do podglądania i poczytania sobie mam
sporo, ale jak same aniołki robić nie wiem:( Kto poratuje i jakiś wzorek
pokaże? Może gdzieś w sieci są darmowe wzorki aniołkowe???
Pozdrawiam,
Zosia
a...@w...pl

1. Data: 2002-12-08 09:42:40

Temat: Re: szydełkowe aniołki?
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bastelmafia.com/handarbeiten.php?sid=187

tu cos jest

Monika

1. Data: 2002-12-08 10:10:06

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> http://www.bastelmafia.com/handarbeiten.php?sid=187
>
> tu cos jest

I tu:
http://www.crochetmemories.com/patterns/angelmenu.ht
ml

Elzbieta

1. Data: 2002-12-10 06:19:19

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl>

> I tu:
> http://www.crochetmemories.com/patterns/angelmenu.ht
ml

Witam - cudne te aniołki, postanowiłam dzielnie wydziergać choć jednego i
pojawił się problem z angielskimi skrótami. Czy ktoś może mi podpowiedzieć
co oznaczają :
ch - to chyba łańcuszek
sc, st - słupek, półsłupek, czy oczko ścisłe? Jak będzie oznaczone to
brakujące?
dc - wydaje mi się, że słupek podwójny

I jeszcze co oznacza dwukropek w tekście:
Rnd 1) Join thread to plastic ring; ch 1, 50 sc around ring; join with a
slip st in first sc: 50 sc.

Że w ten sposób otrzymałam 50 sc - cokolwiek by to znaczyło, czy że mam
jeszcze raz zrobić 50 sc?

Konkretnie chodzi o tego aniołka:
http://www.crochetmemories.com/archive/december7.htm

Ja trochę zielona jestem, bo dopiero od miesiąca posiadam szydełko :-)
Marta

1. Data: 2002-12-10 08:56:03

Od: "kroowka" <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja mam też aniołka, niestety bez zdjęcia i trochę niewyraźny schemat bo
to skan z mojego rysunku, ale jest śliczny, kiedyś go robiłam :)) jak coś
jest nieczytelne to pytaj
poszedł na priv

--
* o * Olcia
* ,/\,

1. Data: 2002-12-10 09:22:49

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to skan z mojego rysunku, ale jest śliczny, kiedyś go robiłam :)) jak coś

A czy ja tez moge prosic?

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-12-10 09:31:44

Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co oznaczają :
> ch - to chyba łańcuszek
> sc, st - słupek, półsłupek, czy oczko ścisłe? Jak będzie oznaczone to

Znalazłam takie oznaczenia angielskie, niestety nie bardzo je rozumiem. Może
ktoś z grupy pomoże.

ch--chain - łańcuszek
dc--double crochet
dec--decrease - odejmować?
dtr--double treble
hdc--half double crochet
inc--increase - dodawać?
rep--repeat - powtarzać
rnd--round - okrążenie
sc--single chain
sp--space
ss--slip stitch - oczko ścisłe?
st--stitch - oczko
tog--together - razem
tr--treble crochet -
yo--yarn over

> I jeszcze co oznacza dwukropek w tekście:
> Rnd 1) Join thread to plastic ring; ch 1, 50 sc around ring; join with a
> slip st in first sc: 50 sc.

Wydaje mi się, że chodzi o obrobienie plastikowego kółeczka
półsłupkami(przywiązujesz nitkę do kółeczka, 1 oczko łańcuszka i 50
półsłupków- zamykasz oczkiem ścisłym), ale mogę się mylić, bo moją
specjalnością są druty, choć szydełko coraz bardziej mi się podoba.

BasiaH

1. Data: 2002-12-10 17:53:19

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawił się problem z angielskimi skrótami. Czy ktoś może mi podpowiedzieć

Mam nadzieje, ze to pomoze:)
http://www.geocities.com/Heartland/Cottage/3606/tuto
rialpage.html

Elzbieta

1. Data: 2002-12-10 21:04:34

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez poprosze :))))

Pozdrawiam cieplutko

drzewko

1. Data: 2002-12-11 08:26:33

Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sporo, ale jak same aniołki robić nie wiem:( Kto poratuje i jakiś wzorek
> pokaże? Może gdzieś w sieci są darmowe wzorki aniołkowe???

Ja znalazlam jeszcze takie:
http://www.craftown.com/angels/angels1.htm

Pozdrawiam
BasiaH