szydełkowe bikini i 7ya

1. Data: 2003-07-15 16:09:42

Temat: szydełkowe bikini i 7ya
Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez przypadek znalazlam na stronie 7ya (i nie zapisalam gdzie !!!!) wzory
na bikini szydelkowe. Bylo tam chyba z dziesiec wzorkow (jak nie wiecej).
Cudenka.
Jako, ze ja juz sie pogubilam moze ktos z Was ma zapisane?
Jesli to nie klopot....
Pozdrawiam
ola

1. Data: 2003-07-15 20:33:44

Temat: Re: szydełkowe bikini i 7ya
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Cudenka.
> Jako, ze ja juz sie pogubilam moze ktos z Was ma zapisane?

Napisalam do dziewczyn z 7ya. Na pewno podpowiedza, wtedy cu podam namiary
na album
pozdrowki
Grazyna - Gdynia

1. Data: 2003-07-16 06:07:31

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez przypadek znalazlam na stronie 7ya (i nie zapisalam gdzie !!!!)
wzory
> na bikini szydelkowe. Bylo tam chyba z dziesiec wzorkow (jak nie wiecej).
> Cudenka.

A moze poszukaj linka w historii (w przegladarce). Jesli pamietasz, ktorego
dnia (mniej-wiecej) to znalazlas, to masz szanse :)

Pozdrowionka :)
Magda

1. Data: 2003-07-16 11:52:38

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cudenka.
> Jako, ze ja juz sie pogubilam moze ktos z Was ma zapisane?

Juz mam:
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=coffe&Rub
rID=10831

pozdrowki
Grazyna z Gdyni

1. Data: 2003-07-16 11:56:42

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jeszcze link do calosci albumu:
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=coffe&Rub
rID=8057
GzG

1. Data: 2003-07-16 15:52:15

Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje Ci baaaaaaaaaaardzo serdecznie - o ta strone mi chodzilo.
A jesli chodzi o historie przegladarki - to codziennie mam z czterdziesci
roznych katalogow, a nie pamietalam nawet czy to bylo 10 czy 15 dni temu.
Tym bardziej, ze wtedy czegos szukalam na 7ya i klikalam na wiele linkow.

Buziaki
Ola
Jeszcze raz dzieki

pytanko