szydelkowe bombki - gdzie kupic plastikowe kule?

1. Data: 2002-11-18 12:22:15

Temat: szydelkowe bombki - gdzie kupic plastikowe kule?
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie - gdzie moge znalezc (najlepiej w Katowicach)
plastikowe kule do robienia bombek na szydelku? I ile to mniej-wiecej
kosztuje?

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-18 12:25:28

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie jak w temacie - gdzie moge znalezc (najlepiej w Katowicach)
> plastikowe kule do robienia bombek na szydelku? I ile to mniej-wiecej
> kosztuje?

tia, wczoraj takie bombki to ja widziałam w tym drukowanym katalogu
NordicNeedle na ten rok, ale ceny nie pamiętam.( ten ,który miałam w
sobotę )

No nic, zobacz tutaj www.nordicneedle.com - nie wiem, w akcesoriach może to
tam będzie. Ale pewnie cena + koszty przesyłki są dośc wysokie.

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-18 12:37:35

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nic, zobacz tutaj www.nordicneedle.com - nie wiem, w akcesoriach może
> tam będzie. Ale pewnie cena + koszty przesyłki są dośc wysokie.

No wlasnie - to jest problem...
A ja zastanawiam sie, czy gdzies w okolicy nie mozna czegos takiego znalezc?
A nawyzej chyba pojde do jakiegos zabawkowego i kupie kolorowe pileczki :)

1. Data: 2002-11-18 13:34:27

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilam w OBI. Sa ze styropianu, ok 8-10 cm srednicy. Serduszka tez byly

Grazyna

1. Data: 2002-11-18 13:47:00

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna wrote:

> Ja kupilam w OBI. Sa ze styropianu, ok 8-10 cm srednicy. Serduszka tez byly

Na takie styropianowe bombki byl w ktorejs hisotycznej Annie albo
Burdzie "przepis" na bombki patchworkowe - tak mi sie skojarzylo, bo
byly np. 2 kolorowe, przepasane jakas koronka. Innymi slowy mozna bylo
zuzyc resztki z zapasow i wychodzily przepiekne cacuszka :-)

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-11-18 16:12:30

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.vbs-hobbywelt.de/item.jsp?productId=9436
Masz takie kule na mysli?
W Niemczech mozna je bez problemu dostac. Jestes ze Slaska, a z tamtad duzo
ludzi tu mieszka. Nie masz znajomych, ktorzy by to mogli kupic? Ceny od
0,45 do 2,55 Euro w zaleznosci od wielkosci.

Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2002-11-18 16:18:32

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie jak w temacie - gdzie moge znalezc (najlepiej w Katowicach)
> plastikowe kule do robienia bombek na szydelku? I ile to mniej-wiecej
> [...]

nie daje glowy, ale cos bylo podobnego w Praktikerze w sezonie
przedswiatecznym w minionym roku, jak w Katowicach jest P. - to sprawdz

Jola L-L

1. Data: 2002-11-18 16:39:24

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja cos takiego kupowalam w poprzednim roku jako przezroczyste pileczki w w
sklepie z zabawkami .

Pusia

1. Data: 2002-11-19 07:19:30

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wszystkie pomysly i informacje - bede musiala polazic po
Praktikerach i zabawkowych :) A w ostatecznosci (ale to juz chyba w
przyszlym roku) bede sie usmiechac do cioci z Niemiec :)

1. Data: 2002-11-19 13:33:18

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wykorzystałam piłeczki do ping-ponga. Trochę mała średnica, ale i tak
wyszły całkiem nieźle.
Gocha

starsza jestem:)
Gdzie w Warszawie...