szydełkowe kwiatuszki

1. Data: 2005-12-20 12:34:02

Temat: szydełkowe kwiatuszki
Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja znowu po prośbie ;-)
Robię na drutach bluzeczkę z kotkiem dla córki (sama sobie tego kotka
wybrała); i tak w trakcie robienia tej bluzeczki wpadłam na pomysł, że
fajnie by wyglądała jakby na nią ponaszywać szydełkowe kwiatuszki. No i tu
mam problem, bo córka jest 3 - letnia więc bluzeczka nie za duża i
kwiatuszki powinny być drobne, a ja tylko znajduję takie duże, które można
naszyć np. na czapkę. Macie może w swoich zbiorach wzory na małe kwiatuszki?

--
Pozdrawiam, Marta

2. Data: 2005-12-20 13:39:36

Temat: Re: szydełkowe kwiatuszki
Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Macie może w swoich zbiorach wzory na małe kwiatuszki?

Tu znajdziesz wzorki na drobne kwiatuszki:

http://glinki.com/?l=orhvwh
http://glinki.com/?l=pktgih

http://www.crochetme.com/issue_1/flower_power.html
http://cache.lionbrand.com/patterns/chs-rosettes.htm
l - tu wielkość kwiatka
możesz regulować grubością włóczki i szydełka

zresztą obejrz wszystkie wzorki, może sama soś wybierzesz
http://www.crochetpatterncentral.com/directory/flowe
rs.php

pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

3. Data: 2005-12-20 13:55:07

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chrumcia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tu znajdziesz wzorki na drobne kwiatuszki:

Dziękuję, Kasiu!

> http://glinki.com/?l=pktgih

Te mi bardzo odpowiadają - o czymś takim myślałam, ale, obawiam się, że ja
bez schematu sobie z tym nie poradzę...

Pozdrawiam, Marta

4. Data: 2005-12-20 14:03:55

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak będę miała chwilkę wieczorem to Ci przetłumaczę i wyślę na priv

Kasia - Chrumcia

5. Data: 2005-12-20 14:10:57

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak będę miała chwilkę wieczorem to Ci przetłumaczę i wyślę na priv

Bardzo Ci dziękuję, kochana jesteś :-)

Pozdrawiam, Marta

6. Data: 2005-12-21 09:53:36

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chrumcia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> jak będę miała chwilkę wieczorem to Ci przetłumaczę i wyślę na priv

Kasiu, bardzo Ci dziękuję za ten opis - wydaje mi się, że wszystko
rozumiem - dziś wieczorem spróbuję zrobić ten kwiatuszek :-)

--
Pozdrawiam, Marta

(XXX) Portret Jezusa w koronie cierniowej szukam
znaki zodiaku
Oh, gdyby nie Wy Wszystkie...
Nasze zodiaki
ot Xin.. padło dzisiaj...?