szynka

51. Data: 2019-03-27 17:19:24

Temat: Re: szynka
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-27 o 09:19, XL pisze:

> STOP HOLOCAUSTOWI ROŚLIN!

Pokrzywa i perz też cierpi!!!!!

52. Data: 2019-03-27 19:08:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Pokrzywa i perz też cierpi!!!!!

A niecierpek?

--
Jarek

53. Data: 2019-03-27 20:36:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Pokrzywa i perz też cierpi!!!!!

Ano.
https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/249996,Nauko
wcy-odkryli-pamiec-i-system-nerwowy-roslin
https://dzienniknaukowy.pl/aktualnosci/rosliny-maja-
swoj-wlasny-system-nerwowy

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

54. Data: 2019-04-15 20:35:57

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2018 14:24, i...@g...pl pisze:
> (Znowu. Kurczę, to tak jest, gdy sie stuka jednym palcem w telefonie)
>
> (...)Niebezpieczeństwo (jak już pisałam) największe jest w konserwach mięsnych.
Dlatego trzeba umieć je dobrze przygotowywać albo nie brać się za to wcale.

Tak, to prawda: konserwy mięsne są bardzo niebezpieczne - jedzenie mięsa
zwiększa prawdopodobieństwo zachorowania na raka. Lepiej nie brać się za
to wcale.

---
Avast.

55. Data: 2019-04-15 20:36:12

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

56. Data: 2019-04-15 20:36:50

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

57. Data: 2019-04-15 20:39:49

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Tak, to prawda: konserwy mięsne są bardzo niebezpieczne - jedzenie mięsa
zwiększa prawdopodobieństwo zachorowania na raka. Lepiej nie brać się za
to wcale. Ponadto mięso zawiera toksyny, które zaburzają pracę mózgu.
Dlatego zaburzony mózg mięsożerców mówi im że konserwy trzeba dobrze
przygotować.

---
Avast.

58. Data: 2019-09-28 00:08:56

Od: RM <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.03.2019 o 20:36, XL pisze:

> Ano.
> https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/249996,Nauko
wcy-odkryli-pamiec-i-system-nerwowy-roslin
> [...]
Rośliny czują ale nie cierpią dlatego można je jeść. Jeśli przeszkadza
Ci zabijanie roślin to bierz przykład z hinduskich joginów którzy jedzą
tylko owoce oraz orzechy - i to tylko te co same spadły. Argumentowanie
że rośliny też cierpią więc można jeść mięso świadczy tylko o tym jak
zaburzone jest logiczne myślenie u mięsożerców. Natomiast Einstein,
Newton, Leibnitz nie jedli mięsa i myśleli logicznie.

59. Data: 2019-09-28 11:29:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

RM napisało:

> [...]
> zaburzone jest logiczne myślenie u mięsożerców. Natomiast Einstein,
> Newton, Leibnitz nie jedli mięsa i myśleli logicznie.

Argumentowanie, że skoro Einstein, Newton i Leibiz (nie jedząc mięsa)
myśleli logicznie, to wszyscy roślinożercy również myślą i działają
logicznie, świadczy o daleko idącym zaburzeniu myślenia ligicznego.

Jarek

--
Gdyby tygrysy jadły irysy,
to by na świecie nie było źle,

60. Data: 2019-09-28 11:54:03

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2019 o 00:08, RM pisze:

> [...]
> tylko o tym jak zaburzone jest logiczne myślenie u mięsożerców.
> Natomiast Einstein, Newton, Leibnitz nie jedli mięsa i myśleli logicznie.

A taki jogin to możemy powiedzieć że już nie żyje tylko dzięki temu że
pożarł inne życie?

Tak akurat się składa że znany wszystkim historyczny Adolf to też
bezmięsny.  Absolutnie nie chcę tu ganić Twojego stylu bycia, nawet cię
podziwiam, ale to wytykanie innym ich podejścia do tych spraw jest
zupełnie nie na miejscu.

Dynia ostatnia zużyta.
Pszemysł smogowy
Może by tak zmienić termin świąt?