szynka

61. Data: 2019-09-28 12:44:10

Temat: Re: szynka
Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, September 28, 2019 at 11:54:21 AM UTC+2, Trybun wrote:

> A taki jogin to możemy powiedzieć że już nie żyje tylko dzięki temu że
> pożarł inne życie?
>
> Tak akurat się składa że znany wszystkim historyczny Adolf to też
> bezmięsny.  Absolutnie nie chcę tu ganić Twojego stylu bycia, nawet cię
> podziwiam, ale to wytykanie innym ich podejścia do tych spraw jest
> zupełnie nie na miejscu.

Udzielanie rad ludziom miłującym mięso w formie kulinarnej przez wegetarian świadczy
o zupełnym braku wyobraźni u tych ostatnich.

62. Data: 2019-09-28 14:21:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...com piszą:

> Udzielanie rad ludziom miłującym mięso w formie kulinarnej przez
> wegetarian świadczy o zupełnym braku wyobraźni u tych ostatnich.

Czemu od razu "miłującym"? Na ogół zwyczajnie jedzącym, bez zbędnych
podtekstów. O miłowaniu lepiej mówić w szerszym kontekscie -- choćby
w odniesiniu do całej kuchni, jako zjawiska. Albo jeszcze szerzej.
To przeciwieństwo wewnętrznej agresji, która wyłazi jak nie w postaci
czerwonych plam na skórze i śmierdzącego potu, to w formie cyklicznych
ataków w Internecie (też niezbyt miło pachnących).

Jarek

--
Tam rak, wodny żulik, dopadłszy robaka,
zamęcza go w sposób haniebny,

63. Data: 2019-09-28 14:22:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2019 o 12:44, d...@g...com pisze:

> Udzielanie rad ludziom miłującym mięso w formie kulinarnej przez wegetarian
świadczy o zupełnym braku wyobraźni u tych ostatnich.

Luźna dyskusja jak najbardziej wskazana, ale udzielanie nauk to już
przesada. Mi osobiście też się nie podoba przemysłowy chów zwierząt, i
to mechaniczne podchodzenie do spraw żywności,. "Producent mięsa i jaj",
tak się tytułował pewien osobnik udzielając wywiadu w TV, naprawdę brak
słów..

64. Data: 2019-09-28 15:24:19

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, September 28, 2019 at 2:21:05 PM UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:
> [...]
> czerwonych plam na skórze i śmierdzącego potu, to w formie cyklicznych
> ataków w Internecie (też niezbyt miło pachnących).

Moja uwaga jest jak najbardziej na miejscu.
Jak mówi mój znajomy "Trzeba czasami przeklinać bo bez tego mogą ciebie źle
zrozumieć...."

Mogę już żyć bez tych ajfonów-szmajfonów, bez internetu z forumami wszelkiej maści
ale nie bez mięsa codziennego albo prawie codziennego!!))

Dynia ostatnia zużyta.
Pszemysł smogowy
Może by tak zmienić termin świąt?
Sposób na bakalie non stop :-)