tabletki

1. Data: 2005-02-08 17:13:16

Temat: tabletki
Od: Agata <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna ktos moze jakies tabletki, po ktorych sie chudnie, chcialabym
zrzucic 5-8 kg. a nie potrafilabym stostowac diety ;>

2. Data: 2005-02-08 18:16:25

Temat: Re: tabletki
Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zna ktos moze jakies tabletki, po ktorych sie chudnie, chcialabym zrzucic
> 5-8 kg. a nie potrafilabym stostowac diety ;>

po tabletkach przybedzie ci 2x tyle co przed - szczegolnie po meridi
lekarze niby ja zalecaja bo zmniejsza laknienie ale ne wiedza co robic dalej
:)

3. Data: 2005-02-10 14:10:36

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zna ktos moze jakies tabletki, po ktorych sie chudnie, chcialabym
> zrzucic 5-8 kg. a nie potrafilabym stostowac diety ;>

proponuje jakis turbolax ;))

a powaznie - to nie ma sensu!!

uciążliwe wzdęcia
VITALAS- suplement diety