tabletki Mercilon-sposob zazywania

1. Data: 2006-05-18 20:18:46

Temat: tabletki Mercilon-sposob zazywania
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!!
lekarz przepisal mi mercilon. pierwsza tabletke zazywam oczywiscie w
pierwszy dzien okresu.
pytanie:
czy od momentu zazycia pierwszej tabletki jestem zabezpieczona, czy tez
musze odczekac jakis czas, abym mogla byc w pelni zabezpieczona???

pzdr

2. Data: 2006-05-19 06:07:40

Temat: Re: tabletki Mercilon-sposob zazywania
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "komorowa" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy od momentu zazycia pierwszej tabletki jestem zabezpieczona, czy tez
> musze odczekac jakis czas, abym mogla byc w pelni zabezpieczona???

Teoretycznie powinnaś w pierwszy miesiącu jeszcze uważać.
Dopiero od drugiego jesteś zabezpieczona.

Agnes

3. Data: 2006-05-19 11:11:55

Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teoretycznie powinnaś w pierwszy miesiącu jeszcze uważać.

a jak jest praktycznie??

4. Data: 2006-05-19 15:25:08

Od: "Wojtek" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

> a jak jest praktycznie??

Praktycznie to pigułki anty działają od pierwszej tabletki jeżeli bierzesz
je zgodnie z zalecanym schematem i nie masz np. wymiotów czy biegunki. Moja
kobieta bierze Yasmin i zaufaliśmy tabletkom od 1 sztuki i jak do tej pory w
ciąży nie jest i bierze juz 3 opakowanie :) Polecam zajrzec na forum na
www.agnieszka.com.pl . Sporo informacji i opini o tabletkach tam jest :)

Pozdrawaim

Skurcze lydek - od czego ??
Plyn ReNu powoduje grzybice oka??