tabletki antykonc. i grzybica

1. Data: 2004-08-13 20:03:57

Temat: tabletki antykonc. i grzybica
Od: "green" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.
Czy moge bez wiekszych konsekwencji wziac o 2 tabletki wiecej (Diane 35),
tak by opoznic okres??
Mam grzybice pochwy, dostalam Clotrimazolum 500 (sztuk 3). Kuracja ma trwac
6 dni, a akurat mam dostac okres (nie mozna stosowac tych tabletek w trakcie
okresu). Nie chcialabym opozniac leczenia.
Podczas wizyty u ginekologa wypadlo mi to z glowy i sie nie zapytalam.
Mam nadzieje ze wyjasnilam sie jasno.
Pozdrawiam.

2. Data: 2004-08-13 20:21:04

Temat: Re: tabletki antykonc. i grzybica
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moge bez wiekszych konsekwencji wziac o 2 tabletki wiecej (Diane 35),
> tak by opoznic okres??

tak. o ile zrobisz potem przerwę nie dłuższą niż 7 dni.

3. Data: 2004-08-13 20:33:16

Od: "green" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak. o ile zrobisz potem przerwę nie dłuższą niż 7 dni.

Dzieki za odpowiedz.:)

4. Data: 2004-08-13 20:45:16

Od: Jacek Maria Jackowski <j...@A...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

It was Fri, 13 Aug 2004 22:03:57 +0200, when green suddenly went out from
darkness and whispered these words:
Niunia a kto Ci powiedział, że diana to antykoncepcyjna piguła-owszem
działa także tak ale przede wszystkim to cholernie silny i na dłuższą
metę niebezpieczny lek hormonalny, w USA Shoering nie uzyskał zgody na
jego sprzedaż - biorą przez długi czas dianę możesz nie mieć nigdy
dzieci. Ten lek można brać chyba góra 2 lata.

--
******** Jacek Maria Jackowski POWERED BY FEDORA CORE 2 ********
* mail: j...@A...edu.pl ; gg:935481 *

5. Data: 2004-08-13 21:43:51

Od: Jacek Maria Jackowski <j...@A...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze, czy naprawdę nikt nie wie gdzie można usunąć kawałek tej
pie....onej macierzy paznokcia??

6. Data: 2004-08-13 21:44:33

Od: Jacek Maria Jackowski <j...@A...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

It was Fri, 13 Aug 2004 23:43:51 +0200, when Jacek Maria Jackowski
suddenly went out from darkness and whispered these words:

> Kurcze, czy naprawdę nikt nie wie gdzie można usunąć kawałek tej
> pie....onej macierzy paznokcia??
sorki nie ten post ale nie umiem usunąć nie mam outlooka
--
******** Jacek Maria Jackowski POWERED BY FEDORA CORE 2 ********
* mail: j...@A...edu.pl ; gg:935481 *
* Linux is like a wigwame. No gates, no windows and apache inside *

Ból brzucha
zapalenie naczyn w nogach
wrastający paznokieć
dziwne rany