tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2004-09-28 16:48:43

Temat: tabletki antykoncepcyjne
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszytskich
przez 3 miesiace bralam tabletki Diane 35, lekarz zalecil mi zaraz po
skonczeniu tzreciego opakownia przerzucic sie na Regulon. Problem tkwi w
tym, ze od momentu, kiedy zaczelam brac te nowe, czuje sie bardzo
napuchnieta, mam wzdety twardy brzuch. Aktualnie nie ma mojego lekarza (jest
na urlopie) i zastanawiam sie czy przerwac barc Regulon, czy doczkeac do
konca opakowania?? czy ktos mial podbne problemy?? Czy ktos moglby mi
poradzic co mam robic??
Z gory dziekuje za odpowiedz
Karolina

2. Data: 2004-09-28 16:57:43

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skonczeniu tzreciego opakownia przerzucic sie na Regulon. Problem tkwi w
> tym, ze od momentu, kiedy zaczelam brac te nowe, czuje sie bardzo

polecam poczekac ,organzim różnie reaguje a jeden listek nie wystarczy aby
sie przekonac czy jest odpowiedni typ pigułek.chyba ze cos bardzo boli
:głowa ,brzuch ,jajniki.
p.

3. Data: 2004-09-28 16:59:46

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Karolina,

Dnia 28 września 2004 (18:48:43)
Na temat "tabletki antykoncepcyjne"
begin message:

> poradzic co mam robic??

Problem wieloktroenie byl omawiany w archiwum grupy, zerknij
kilka/kilkanascie/kilkadziesiat ;) postow nizej

Posesjusz
ICQ: 3385742

Woda w kolanie - ktoś ma jakieś informacje w tym temacie
pozorne wrazenie objedzonego, wypchany brzuch
Badanie CA125-Pilne!!!Pomóżcie !!!!
ból gardła
[NTG] alergia