tabletki antykoncepcyjne Jeanine

1. Data: 2005-02-11 22:50:00

Temat: tabletki antykoncepcyjne Jeanine
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od ok 5 miesięcy zażywam ww tabletki. Zostały mi przepisane, poza
oczywistym powodem, także na kłopoty z cerą. Niestety, skóra stała się
przesuszona, podrażniona, ciągle jest naciągnięta i piecze. czy to może być
efekt zażywania tych pigułek? Przedtem przez kilka lat używałam Diany35,
cera była w porządku. Czy powinnam do nich wróćić? Pytam, bo podobno nei są
już przepisywane ze względu na przestarzałą wielką ilość hormonów
wewnątrz:/...
Prosze o radę
PS. jakichś tabletek musze używać, a chcę żeby i cera na tym skorzystała
Kroofka