tabletki antykoncepcyjne a siniaki....(?)

1. Data: 2002-03-16 20:56:09

Temat: tabletki antykoncepcyjne a siniaki....(?)
Od: "malgorzata" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od 8 miesiecy biore tabletki antykoncepcyjne(diane35)
pojawiają mi się siniaki,czasami krwotok z nosa....co mam robić?lekarze
ginekolodzy nie robią nic w kierunku,by uświadomić kobiety jakie są skutki
uboczne i co należy robić.....

2. Data: 2002-03-17 00:24:13

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne a siniaki....(?)
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgorzata" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ginekolodzy nie robią nic w kierunku,by uświadomić kobiety jakie są skutki

a pytalas sie swojego?
siniaki niby maja byc wg Ciebie spowodowane przyjmowaniem tabletek?
skad taki wniosek?

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-03-17 09:27:11

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ginekolodzy nie robią nic w kierunku,by uświadomić kobiety jakie są skutki
> uboczne i co należy robić.....

jak ja lubie uogolnienia:(
moze lepiej powiedz, ze twoj lekarz ciebie nie informuje!
ja u swojej lekarki uzyskuje informacje

poza tym czy zadalas sobie trud zapytania lakarza o ewentualne skutki
uboczne, albo przeczytalas ulotke?
Ewa

4. Data: 2002-03-18 21:16:18

Od: "złamany" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik malgorzata <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c93b715$...@n...vogel.pl...
> [...]
> uboczne i co należy robić.....
>
> Lekarze ginekolodzy nie mają powodu uświadamiać o czym kolwiek.
Diane nie jest lekiem szkodliwym inaczej nie byłby dopuszczony do obrotu w
Polsce.
Radził bym ci zrobic badania ukladu krzepniecia:
Morfologie, fibrynogen;płytki, Aptt i wskażnik.
Z wynikami do internisty. Nie widziałem jeszxcze pacjentki krwkrwotokami po
dianie.
Diane podwyższa krzeplwośc krwi a nie zmniejsza jak to chyba jest u Ciebie.
pozdrwaim

5. Data: 2002-03-18 23:10:08

Temat: Odp: tabletki antykoncepcyjne a siniaki....(?)
Od: "cherokee" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z wynikami do internisty. Nie widziałem jeszxcze pacjentki krwkrwotokami
po
> dianie.

Przesłać Ci swoje zdjęcie?
Bo po Dianie wylądowałam z diagnoza methorris, czy cos takiego podobnego
(nie mogę znaleźc papierka wypiski) w Klinice AM we Wrocku.
:)))))))))))))

Pozdro

Cherokee

6. Data: 2002-03-18 23:14:23

Od: "cherokee" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla wyjaśnienia dodam, że krzepliwość była ok, a do dziś nikt nie potrafi mi
wyjaśnić, dlaczego krwawienie ustąpiło dopiero po odstawieniu Diane (po ok.
4 tyg.).

Tak więc zejdźcie z biednej kobiety, bo natura płata różne figle.

Cherokee

do specjalistów!!!!!
Wypadanie włosów u dziecka (10 lat)
in vitro