tabletki antykoncepcyjne a tycie

1. Data: 2004-03-20 19:32:16

Temat: tabletki antykoncepcyjne a tycie
Od: "Kasa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze temat byl juz na tej grupie ale ja od niedawna subskrybuje.
stosuje diane-35 od dwoch lat i w ciagu tego czasu zauwazam staly przyrost
masy ciala. trybu zycia ani odzywiania nie zmienilam. zaznacze tez ze
stosuje eltroxin na niedoczynność tarczycy. czy ktos mial podobne skutki
uboczne w stosowaniu diane-35? slyszalam ze niektore tabletki
antykoncepcyjne powoduje chudniecie i/lub zwiekszenie objetosci piersi. czy
mozecie podac jakies nazwy tabletek ktore na pewno (lub w nielicznych
przypadkach) nie powoduja tycia.

z gory dziekuje i pozdrawiam

goscinnie Marta

2. Data: 2004-03-20 20:27:05

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne a tycie
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> przypadkach) nie powoduja tycia.

Działanie uboczne tabletek jest indywidualna sprawą każdego organizmu
(żeńskiego w tym przypadku).
Zatrzymywanie wody w organizmie przy Diane tez zauważyłam podczas ich
stosowania. Jednakze nie ma co kierowac sie tym, co "koleżanka mi
powiedziała", tylko trzeba z siebie zrobic króliczka doświadczalnego.
Przykre to, ale najbardziej skuteczne.

pozdr

cherokee

3. Data: 2004-03-27 15:46:25

Od: "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> mozecie podac jakies nazwy tabletek ktore na pewno (lub w nielicznych

Witaj
Przede wszystkim o wszystkim powinnaś porozmawiać z Twoim lekarzem.
ja dowiedzialam się, że dobrze dobrane tabletki nie powodują znacznego tycia
ani spadku wagi, może to być różnica zaledwie kilku kg i podobnie jest z
lekkim powiększeniem piersi, ale to jest naturaklne. Jeśli zauważasz u
siebie znaczne zmiany masy ciała, to znaczy, że powinnaś zmienic tabletki.
tak w ogole Diane-35 nie są najlepszymi tabletkami antykoncepcyjnymi, są one
typowo na problemy skórne.
Ja biorę Cilest od służszego czasu i nie zauważam żadnych zmian, jestem
naprawdę bardzo zadowolona. Czego i Tobie życzę.
Pozdrawiam
Magda

Wypadające włosy!!!
Aparat słuchowy